Oduvek sam želela da imam modni blog ili bar modnu rubriku na istom. Ono što me je sprečavalo da svoje misli pretočim u delo jeste činjenica da nemam baš toliko stvari, a još manje to što nemam markirane stvari. Uvek sam mislila kako ne bih imala šta da slikam, kako bih ljudima bila dosadna. Sada vidim da su to zapravo bili samo izgovori. Koliko god se ljudi smejali modnim blogerima, sa parolom da se oni samo slikaju, oni ipak ulažu dosta vremena u celu priču, pogotovo ukoliko žele da budu redovni.

Došla sam na ideju da posvetim post celoj toj priči. Zaista mislim da svako ko ima želju i smisla za modu, može da otvori blog, bez obzira na to koliko stvari poseduje u ormaru. Smatram da marka nema nikakve veze sa stilom. Sa kvalitetom ima, ali sa stilom nikako.

Zavirite u mamin ili bakin ormar sigurna sam da ćete pronaći nešto što vam odgovara!
Kod mene na blogu ste puno puta mogli da vidite mamine ili bakine stvari. Uživam da preturam po njihovim stvarima i pronalazim nove komade. Dosta tih stvari ne možete naći danas, najviše mislim na kvalitet. Košulje od čistog pamuka ili svile, ili pak suknja od pravog teksasa sa potisom Yugoslavia. Pored toga što uživam u nošenju njihovih stvari, hvata me i osećaj radosti i melanholije ako je to moguće. Nosim komad prošlosti, po njima nekog boljeg vremena, vremena kad su devojke bile ponosne što su dame. Vremena kad su postojale igranke, pa štrafte. Divan osećaj, zar ne?
(Majica, suknja i sako, sve iz maminog ormara!)
 Nemojte da vam bude glupo da idete u pohode po Second Handovima.
Čini mi se da dosta ljudi kod nas ima predrasude o Second Handovima, kako su to prljave i ružne stvari. Začudili biste se kad bi videli šta možete pronaći u tim prodavnicama. Acne košulje, Levis farmerke, HM stvari, svašta nešto i to po smešnim cenama. Smešnim poput 150 dinara za košulju ili 750 dinara za jaknu. Second handovi vrlo često imaju i happy hour pa možete pronaći za još niže cene. Ono što je svojstveno za ove prodavnice jeste da možda ne izgledaju obećavajuće u smislu da ćete naći nešto za sebe, ali caka je u tome da tražite, tražite i tražite. I da ako vam se nešto mnogo svidi, odmah kupite! To su stvari u jednoj veličini i jednom primerku.
(Suknja iz Second Hand-a)
Ukoliko ste u manjku sa stvarima, možete pisati postove poput "Mala crna haljina na tri načina" ili "Sako za večernju i dnevnu varijantu".
To su zanimljivi i vrlo korisni postovi. Na kraju krajeva ne morate ni ovakve postove da pišete, već samo da go with the flow. Ukoliko želite uspećete i u to nema sumnje. Ne posedujem more stvari ali me to ne sprečava da vodim modni blog i da uživam u tome.
(Džemper iz bakinog ormara)


Nemojte da vas bude sramota onoga što jeste!
Pa šta ako nemate sobu prepunu stvari. To ne znači da ne umete da se obučete ili da nemate stila.
Nemojte da se fokusirate na loše strane, jer će vas uvek čekati negativan ishod.  Fokusirajte se na lepe stvari i na ono šta imate i šta možete da uradite sa njima!
Ne kažu džabe kakve su vam misli takav vam je život. Ako ste pozitivni, privlačićete isto.
(Mamina suknja)
(Bakin džemper)
(Mamina košulja)
Ako želite da se upustite u modne vode nemojte da dozvolite da vas bilo šta spreči!

Fotke: Ivana (Dživ), Jelena (Moj Neseser) i Jelena (Beautyfineprint)