Sasvim običan dan. Idem do prodavnice, srećem komšiju, pita me kako sam, šta radim. Odgovaram da sam došla iz grada, a on će meni "Ma uživaš ti, blogerka, samo se slikaš". Samo sam se nasmejala i nastavila.

U početku sam se užasno nervirala što mi se ljudi smeju kad čuju čime se bavim. Ovog puta sam došla na fantastičnu ideju. Želela sam da napišem post sa najvećim zabludama o blogerima. Bilo da su dobre ili loše, tu su!

1. Blogeri se samo slikaju!
U Srbiji je ovo vrlo rasprostranjena zabluda, verujem zbog toga što ljudi još uvek nisu svesni šta je blog i šta sa sobom nosi, pa iz neznanja govore da se oni samo slikaju. Oni se slikaju, pišu postove svaki dan, aktivni su na društvenim mrežama, studiraju i pokušavaju da imaju društveni život. Cheers to all bloggers out there!

2. Ništa ne rade.
Usko povezano sa stavkom broj jedan, gde sam sve već rekla. Da, slikamo se, ali pored toga pišemo postove za blog, aktivni smo na više društvenih mreža, studiramo i imamo život izvan bloga. Ne navodim to kao lošu stvar, naprotiv. Volim sve u vezi bloga i najveći deo svog slobodnog vremena posvećujem njemu.

3. Glupi su. Izmislili su svoje zanimanje.
Nisam sigurna odakle je potekla ova zabluda. To je prosto zanimanje budućnosti. U ne tako dalekoj budućnosti neće postojati novine, već će blogovi, portali postojati umesto njih. I ako portali mogu da zaradjuju i to im je posao, zašto blogeri ne bi mogli. Moram priznati da mi nije svejedno kad čujem da blogere uporedjuju sa starletama. Zašto?

4. Blogeri moraju sve da slikaju!

Ovo neću da osporavam jer je istina. :D Prijatelji koji nisu blogeri su se prosto navikli, više im nije čudno što se slika pre jela, što mora da se uhvati odličan pogled kad se negde ide. #Profesionalnadeformacija

5. Umišljeni su.
Stekla sam utisak kako ljudi misle da su blogeri nedodirljivi, umišljeni i bogom dani. Zaista nisu, možda ne stignu odmah da odgovore na sve mejlove i poruke, ali tu su zarad vas, čitalaca. Da postoje zbog sebe, verovatno ne bi dugo opstali.
Majica - H&M (ovde i ovde)
Suknja - Vintage (ovde)
Sandale - AmiClubWear
Tašna - H&M
Čoker - No brand

Fotke: Jelena (Beautyfineprint)