Kako danas punim 22 godine rešila sam da podelim sa vama 22 stvari koje ne znate o meni. Odličan način da me malo bolje upoznate.

Pre nego što počnem, postarajte se da ide pesma od Taylor Swift - 22 kako bi vladala odgovarajuća atmosfera. 😄
Jako je čudno da je mala Ana napunila 22 godinice i da je već treća godina studija, a do juče je bila prvi razred srednje škole. Ne mogu da se načudim dovoljno

1. Do pre godinu dana, nisam jela pizzu uopšte! Znam, 20 godina sam živela u zabludi da pizza ne valja. Ah, sve te pizze, nadoknadiću vas, obećavam. Shoutout za dečka koji me je nagovorio da ih probam!

2. Rak sam u horoskopu. Hmm i nije baš neka novost, s obzirom da ste mogli da zaključite na osnovu datuma. Rak/Vaga iako sam pola života mislila da je Rak/Ovan (mislila sam da sam u pogrešno vreme rodjena?!) Sad znate s kim imate posla: sa nežnom, osetljivom, šarmantnom devojkom koja može da se pretvori u svoju suštu suprotnost. Go girl! 😄

3. Mogla bih da živim na slatkišima. Tačnije čokoladi! Ne postoji osoba koja više voli čokoladu od mene. Cipiripi? Nutela? Eurokrem? Najlepše želje... Sada znate kako da me kupite. 😄

4. Imam ožiljak iznad usne kao Harry Potter. Pre mnogo godina sam pala sa bicikle, pravo na glavu. Zakočila sam prednjom kočnicom i preletela pravo na beton, glavom #superman. Ušivala sam se i sad imam fensi ožiljak koji se ne vidi toliko, jer sam išla na sva moguća uklanjanja (laser, lampa) kako bi izbledeo.

5. Imam brata i dve mladje sestre! Tišina mi je stran pojam. Obožavam ih i ne znam šta bih bez njih. Nikad ne mogu ostati sama, čak i kad me svi napuste tu su oni. A osećaj je neverovatan zaista.

6. Zavisna sam od telefona. Ništa preterano novo, ali eto priznala sam (a ko prizna pola mu se doda 😄). Toliko, da ga još uvek nisam odnela u servis. Sigurno me već mesec dana zavitlava displej i nedostatak mreže. Evo, svečano obećavam da ću ga što pre odneti na popravku.

7. Plašim se buba. Mnogo, previše. Toliko da sam jednom u sred noći iskočila iz kreveta jer sam čula da nešto leti iznad mene. Zvala sam mladju sestru u pomoć, koja je već navikla na te ispade, jurila smrdibubu sa knjigom, ubila je i svi smo se vratili na spavanje kao da se ništa nije desilo.

8. Omiljena grupa mi je The Cure i album "Boys Don't Cry". Malo je reći da ih obožavam. Melanholični, umirujući, srećni. Ako ste mislili da te reči ne mogu zajedno, prevarili ste se. To je The Cure! Ukoliko neko zna gde mogu da pronadjem njihovu ploču neka javi u komentarima.

9. Posvećena sam svemu što radim. Što može biti jako loše, a opet sa druge strane odlično. Osoba sam koja ide iz krajnosti u krajnost, ali se žestoko bori da pronadje sredinu. Kada se upuštam nešto, dam celu sebe i ako znam da nešto neću moći da uradim sa 100 % truda, neću se upustiti u to. Što jeste dobro, ali i loše jer ne može sve u životu da se odradi tip-top. Svesna sam toga, ali nikako da primenim, jer ne umem.

10. Volim kafu više nego vodu da pijem #guiltyascharged. Kad se probudim, dok učim, pred spavanje. Sve dolazi u obzir. Zavisnik sam od kafe, moj mali celodnevni ritual. 😄

11. Ne mogu da zamislim život bez muzike. Zamalo da zaboravim to da spomenem, jer je to normalno koliko i pranje zuba svako jutro. Svet bi bio tako dosadno mesto bez muzike.
12. Imam psa, Becky, mešavinu maltezera i pudlice. Preko sestre koja nije mogla da bude u istoj prostoriji sa kučićima jer se mnogo plašila, mame koja nije mogla da čuje za psa došli smo do toga da se svi bijemo za njenu pažnju. Mnogo je volim. I kučići vas stvarno nauče da volite na jedan novi, drugačiji način. Moje dete će sigurno imati jedno!

13. Nikad ne idem nenamazanih noktiju na rukama. Bez izuzetka! I to mi je normalno kao jutarnje pranje zuba. Neko bi pomislio da sam opterećena osoba, ali nisam, samo tako naučena. Ako se desi kojim slučajem, znači da se nešto strašno desilo.

14. Mnogo sam smotana! Ja ću se saplesti o svoje noge, zakucaću se u staklena vrata i biću okej sa tim. Haha. Naučite da živite sa tim i ismevate sebe. Don't take yourself too seriously.

15. Sa 16. godina sam počela da radim u Sava Centru kao hostesa, na šta sam užasno ponosna! Volim da zvučim kao baba kad kažem, znaš sinko ja sam ti 5 godina radila u Sava Centru, znam kako je raditi. A tek mi je 22. 😄

16. Volim da skupljam stvari koje me podsećau na odredjene trenutke ili osobu. Karte/narukvice sa koncerata, crteže moje male sestre koje je crtala sa 3 godine ili šećer iz kafića iz inostranstva koji mi se posebno dopao. Razglednice sa porukama koje nikada nisu poslate. Ta sam. 😄

17. Obožavam makaronse! Nije u pitanju blogerski kliše. Stvarno uživam u njima. Tako su laki, slatki i ukusni. Omiljeni mi je od čokolade (naravno).

18. Volim da ružne stvari pretvaram u lepe. Možda će zvučati pomalo cheesey ali to je umetnost života. Pretvarati ružno u lepo, uvek i kad se čini nemoguće.

19. Svaki put kad su me grdili kao malu, zatvorila bih se u sobu plakala i mislila da sam usvojena. Stvarno sam bila hit od deteta. Malo, bezobrazno i tvrdoglavo i povrh svega umišljeno da je usvojeno.

20. Kao malu su me zvali LJUTICA BOGDAN. Ljutila sam se za sve živo. Popravila sam se dosta od tada, ali posledice su ostale. Dobra vest je da se brzo odljutim! A ako mi donesete čokoladicu, još brže. 😄

21. U osnovnoj i srednjoj školi, idol (ako možemo tako da ga nazovemo) mi je bio Marchelo (Marko Šelić). Odrasla sam na njegovim albumima i knjigama (naravno da su sve potpisane!). Svaki 22. januar je bio rezervisan za njegov koncert (i rodjendan)! Koliko god ga drugi hejtovali, meni je i dalje drag i rado ga poslušam.

22. Poslednja stavka mora biti spicey. Kao mala jela sam Pavlovićevu mast! Svi imaju neku glupost iz detinjstva, moja je Pavlovićeva mast. Brat mi je dodavao u kupatilu, pošto ja nisam mogla da je dohvatim i onda sam se krila u sobi i jela. Zato sad ne mogu da podnesem drage makaronse sa bademom, previše me podseća na ljubav iz mladosti. 😄