Vichy Dermablend je moj stari saputnik. Družimo se već godinama unazad i nikada me nije izneverio! To nije običan puder, on je deo korektivne nege. A kada imate problem sa bubuljicama, veoma je bitno da vodite računa o tome kakav puder nanosite na lice. Ovo je puder koji vam neće izazivati bubuljice a biće dovoljno jak da prekrije sve nepravilnosti koje imate na koži. Znam da mnogi zaobilaze ovaj puder zbog njegove cene, ali ovo je puder koji će vam trajati mesecima i koji možete koristiti na razne načine. 
Volim da ga koristim tako što ga mešam sa drugim puderima, kada ga koristim kao pigment kako bih dobila jaču pokrivnu moć. Najčešće ga mešam sa dnevnom kremom koja u sebi ima zaštitni faktor i dobijem toniranu kremu sa pokrivnom moći po mojoj meri. Nekad ga koristim i kao korektor, kada imam veće nepravilnosti na licu i zaista ništa ne može da ga zameni. Pre sam ga koristila samostalno a sada ne mogu da zamislim da nanesem samo njega. 

Mislim da njega svaki masnokožac treba da ima u svom neseseru, a da ne govorim o osobama koje imaju problem sa bubuljicama, biće im savršen. Nećete morati da brinete o tome da li će vam dodatno začepiti pore a prekriće vam apsolutno sve nepravilnosti, toliko da vam korektor neće biti ni potreban. Ono što je bitno jeste da kožu dobro hidrirate pre nego što ga nanesete jer je zaista jak.Moja preporuka je da ga koristite uz drugi puder ili kremu koju volite i onda na veće nepravilnosti dodate samostalno pudera. Iznenadićete se kako će koža izgledati prirodno, sveže i zdravo. Mnogo bolje nego da se uslovno rečeno, zacementirate. To vam govorim iz iskustva. Uvek će se videti kada imate previše pudera na licu, a kada jednom isprobate ovaj puder nećete moći da živite bez njega! Meni je jedan trajao četiri ili pet meseci, a koristila sam ga kao korektor i pigment. 
Ono o čemu bi uvek trebalo da vodite računa jeste čišćenje lica, pre i posle šminkanja. Imam utisak da se danas više stavlja akcenat na dekorativu umesto na preparativu. Veoma je bitno da kožu negujete na pravilam način, a čišćenje je neizostavni deo tog rituala. Prvi korak jeste skidanje šminke, a nakon toga ide ispiranje lica. Ja sam micelarnu vodu zamenila mlekom za čićenje lica i to sa Vichy Purete Thermale 3u1.
Što se tiče mleka za lice, imam jednu pričicu da vam ispričam. Sigurna sam da svi masnokošci koji sada čitaju ovo prevrću očima na pomen mleka za čišćenje kože i skidanje šminke, jer mleko za čišćenje i masna koža ne idu zajedno. 

Do pre par meseci bih se verovatno složila sa vama, ali sada ne mogu. Primetila sam da mi se lice isušilo od korišćenja micelarnih voda i sada sam ih potpuno izbacila iz upotrebe. Jedino što koristim jeste mleko za skidanje šminke i lice mi zaista nikad nije bolje izgledalo. Napokon sam počela da osluškujem potrebe svog lica i izbacila sam sve agresivne proizvode iz svoje rutine. 

Koji je vaš omiljeni Vichy puder i da li koristite mleko za čišćenje kože?

*Ovaj post je urađen u saradnji sa kompanijom Vichy.