Sezona velikih i malih matura, kao i apsolventskih večeri se polako privodi kraju.

Zarobljena u junskom ispitnom roku ne mogu, a da ne razmišljam o tome kako bi moja apsolventska haljina izgledala. Prisećam se svoje male, pa velike mature. Gledajući slike sa male, prolazi me blagi osećaj sramote zbog izbora haljine. To bih pripisala modi drugog vremena (starim, pre 7 godina sam završila osnovnu školu), dok sam prilično zadovoljna izborom haljine za veliku maturu.

I dalje nisam sigurna za kakav izgled bih se opredelila. Da li bi to bio nežni i slatki look ili pak, sexy i zavodljiv. Ono u šta sam sigurna jeste da će biti dugačka haljina


Haljina - Tijana Žunić

Šminka i fotke: Jelena (Moj Neseser)

Slikano u Hotelu Garni Srbija .
Posebno se zahvaljujem Marijani Kaštelan koja je omogućila da se slikamo u hotelu.