Bez obzira da li ste Bloger ili YouTuber, večito pitanje jeste kako povećati broj pratilaca na Instagramu?
Instagram mi je omiljena društvena mreža na kojoj provodim najviše vremena. Verujem da smo svi svesni njegovog značaja. Facebook se odavno preselio na Instagram i postao baza za sve ostale mreže. Ako vas nema na Instagramu to je kao da ne postojite. Meni to ne predstavlja problem, naprotiv.
Kao i sve, uvek me je zanimalo kako povećati broj ljudi koji vas prate? Da li ih drugi plaćaju ili su prosto zanimljiviji od mase. Nakon bezbroj pročitanih tekstova na tu temu i sopstvenog ekperimentisanja došla sam do nekoliko zaključaka:

● Jako je bitno imati dopadljive fotografije. Za to vam nije potreban profesionalni fotoaparat već dobro svetlo, malo umeća i dobre volje. Naravno, to ne znači da treba da stvarate fotografije koje vam se ne dopadaju već da pronadjete balans. Priznaćete da ne postoji osoba kojoj se neće dopasti Lale i makaronsi na slici?

● Postovati redovno. Uvek i u svemu, doslednost je jako bitna. Potrebno je da se ljudi naviknu na vas i da znaju šta da očekuju. Prva ne volim kad vidim da neko izbacuje slike na mesec dana, koliko god bile lepe. Prosto, to je zavisnost. Uvek želimo još!

● Redovno, znači ne gušiti ljude. Ovo sebi stalno govorim. Nekad mi se čini da gušim ljude svojim slikama na Instagramu. Neki optimum bi bio dve slike na dan, ako kao i ja volite često da postujete. Nikako spamovanje na svakih sat vremena.

● I ono najvažnije, u šta ni sama ni sam verovala jeste lajkovanje i komentarisanje tudjih slika. Ova stavka se nalazi u apsolutno svakom tekstu koji sam pročitala. Mislila sam da je čisto prodavanje magle i mazanje očiju, ali zapravo radi. Čitala sam da je jedna blogerka na dan odvajala po dva sata dnevno da lajkuje i komentariše tudje slike i danas ima preko 100k pratilaca. Instagram traži posvećenost. Komentarišite i lajkujte profile slične vama u velikim količinama. Primetićete razliku.

● Imati neku svoju temu. Ovde se još uvek nisam pronašla iako smatram da treba imati neku svoju temu/stil. Nekad mi se čini da imam samo nabacane slike bez izakakvog redosleda (iako puuuno vremena provodim birajući i sklapajući). Bele pozadine su mi nekako dosadne i monotone. Imam osećaj da ako bih morala da se uklopim u odredjeni "stil" više ne bih bila ja. Tako da sam ja u nekoj zlatnoj sredini, lutam izmedju kalupa i rasula. Mislim da bi prava reč bila uredjeni haos. Da li sam jedina koja muči problem sa ovom stavkom?

● Koristite heštegove. Proverite one koji su najpopularniji. Kreirajte svoj. Ukoliko ukucate #beautystuffbyana primetićete da ima preko 500 slika tom oznakom. Nemojte da preterate, niko ne voli da vidi dva komentara puna heštegova.
Majica - Stradivarius
Suknja - Romwe
Cipele - Raxmax
Torba - H&M
Ogrlica - H&M
Sat - Oozoo
Slike: Jelena (Beautyfineprint)