Pre skoro 4 meseca sam pisala post na ovu temu. Kako je feedback  bio odličan rešila sam da uradim mali update.

Ako ste instagram zavisnik kao ja ili ako ste malo upućeni u svet blogova i YouTube-a sigurna sam da ste čuli za FaceTune. Magična aplikacija koja briše godine, brkove, pojačava šminku. Toliko toga sam slušala o ovoj aplikaciji da sam morala da je kupim. Sećam se kad sam čula da Desi Perkins (jedna od omiljenih jutjuberki kad je šminka u pitanju) priča o ovoj aplikaciji, bila sam kupljena! Košta oko 5 dolara. Odlična je za editovanje profi fotki koje su ogromne i na kojima se sve vidi. Pore se brišu, zubi izbeljuje i pojačava se intenzitet šminke! Igrala sam se sa dosta aplikacija slične ovoj ali nijedna nije bila ovoliko dobra. Možete i sa običnim fotkama da se igrate. Ja sam na jednoj slici na Instagramu ofarbala zid u belo kako bi se stopio sa stolom i verujte niko ne bi primetio! Od mene sve preporuke. Ukoliko volite fotografiju, ovo je odlična aplikacija za usputno igranje na telefonu sa odličnim, profi rezultatima.

Sledeća na redu jeste Afterlight. Ništa manje popularna nego FaceTune. Face Tune je sinonim za peglanje, a Afterlight za filtere. Afterlight je aplikacija koja ima 74 filtera! Mislim da vam to govori dovoljno. Ako ste testirali aplikacije za sredjivanje slika, verovatno znate kako većina ima skoro pa neupotrebljive filtere. Nekako su previše jaki. Ovde su svi do jednog upotrebljivi. Ono što mi se posebno dopada jeste što možete sami da podesite jačinu filtera. Retko kad se desi da koristim filter podešen na 100%, ta opcija podešavanja je prekopotrebna za sve aplikacije!

VSCO Cam je dobra stara aplikacija koju nikad neću prestati da koristim. Preko nje slikam za Instagram i koristim ga kao probni layout. To sam videla kod  stranih YouTuberki, ne znam kako se pre nisam dosetila toga. U prošlom postu sam pisala o ovoj aplikaciji. Da se ne bih ponavljala bacite pogled ovde.

Snapchat - Nije u pitanju aplikacija za preradjivanje slika, ali sve češće se hvatam kako dosta slika sa Instagrama slikam preko snepa. Inače, postala sam opsednuta snepom. Ukoliko me ne pratite, obavezno ispravite grešku i zapratite me @ana.vukosavljev

Sve slike su sa Instagrama, obavezno me potražite tamo ako već niste @ana.vukosavljevic


Koje su vaše omiljene aplikacije za preradjivanje slika za Instagram? Da li koristite neku od gore pomenutih?