Nastavljam sa postovima ovog tipa, pošto su prethodni bili veoma čitani i verujem da je ljudima dosta lakše da se snadju kad su u potrazi za proizvodima ovog tipa.

Ako ne znate, cilj je da u ovom postu nabrojim maske koje su meni odgovarale, a ako sam već pisala o njima, ostavliću vam link do teksta kako biste saznali nešto više.

 
Aspirin maska jedna od omiljenih home made maski. Laka za pravljenje, efikasna, jeftina. Odlično smiri lice pod upalom, rezultati se vide vrlo brzo. Nešto više o njoj možete pročitati ovde.





Maska od kvasca isto važi kao i za prethodnu. Nakon maske lice je mekano, ujednačeno i nakon par korišćenja bubuljice se smanjuju i nestaju. Više o njoj možete pročitati ovde.




  

Maska od belanceta ako već niste do sada, morate je probati. Rezultati su neverovatni. Nakon ove maske ten je ujednačen, pore su skupljene, a već sutra ujutru bubuljice će biti mnogo manje, a ten nekako blistaviji. Moja preporuka! O njoj sam pisala ovde.








Biomaska glina za lice koju koristim već dve godine unazad i zadovoljna sam. Dubinski čisti lice, što znači da se može desiti da prodjete kroz proces čišćenja u kojem vam mogu izaći bubuljice, ali to je zato što sve izvlači napolje. Nakon toga, bićete zadovoljni rezultatom.







Himalaya Neem maska koju od skora koristim i veoma sam zadovoljna. Sadrži Neem prah koji jako dobro deluje na bubuljice. Lepo očisti pore i nakon prvog korišćenja su vidljivi rezultati. Koristim je kad mi se lice upali i neverovatno koliko brzo ga smiri.





Alverde piling maska sa blatom - Nisam pristalica toga da osobe sa bubuljicama koriste grube i jake pilinge, ali ovaj preporučujem. Više je maska nego piling. Sadrži sitne čestice (grudvice) blata koje vrše blagi piling kože. Nije agresivna, posle nje lice je meko i pore su očišćene.





Prethodni postovi ovog tipa:

Follow

Da li koristite neku od ovih maski? Imate li preporuku?