Logona je sertifikovana prirodna kozmetika koja dolazi iz Hanovera, Nemačke. Kod nas postoji već nekoliko godina unazad. Odlučila sam da pišem o njima, jer sam bezbroj puta htela nešto da probam i svaki put bih odustala jer ništa ne bih uspela da nadjem o njima na internetu, osim zvaničnih informacija.
Kao što sam obećala u ovom postu, prenosim vam utiske o Logona dnevnoj kremi za mešovitu kožu sa mentom i hamamelisom.
Ova krema je namenjena za hidrataciju mešovite kože, zatim balansiranje i toniziranje kože i kao finalni rezultat obećava ujednačen, mat izgled.
Ova krema sadrži jojobino ulje, zeleni čaj, mentu, kamilicu, ruzmarin i hamamelis i zahvaljujući njima koža postaje glatka, meka i vraća svoj narušeni balans.
Iako imam masnu kožu, ja sam uzela ovu za mešovitu kako bih dobila bolju hidrataciju. Prvo što se primeti kod kreme jeste njen miris, jak, prirodni i pomalo slatkast, rekla bih da je to hamamelis, ali nemojte da mi verujete na reč. U odnosu na Weledin Iris i Dr Hauschkin matičnjak ova krema je malo gušća i hidratantnija. Takođe, ono što je čini drugačijom u odnosu na prethodne dve jeste to što kada se nanese ostavlja lepljiv osećaj, koji traje jako kratko, dok se krema ne upije, a to je nekih minut, dva. U rekordnom roku je koža usisa i koža je hidrirana i meka. Ono što mi se sviđa kod nje jeste to što stvarno tonira kožu u trenutku, nakon što je nanesete lice je živnulo, belje je i lepše izgleda.
Što se tiče mat efekta, ako očekujete onaj klasični umrtvljeni mat efekat ova krema nije za vas. Nakon nanošenja kreme, lice je živnulo, hidrirano je, koža se ne sija. Ne ostavlja masne tragove. Dobra je kao podloga za šminku. Ostavlja lice glatkim i brzo se upija.
Krema dolazi u plastičnoj mat tubi od 40ml. Traje mi nešto više od tri meseca i sada je pri kraju. Zadovoljna sam ovom kremom i nastaviću sa testiranjem Logoninih proizvoda.

 Jedina zamerka na kremu jeste taj lepljiv osećaj koji kratko traje. Nije mi izazvala nikakve promene na licu. Uzela sam je u Liliju po ceni od 2500 dinara.

Ukoliko nekog zanima sastav:
Sledeće što želim da probam jeste tečna krema za masnu i mešovitu kožu i dnevna krema za osetljivu kožu od aloje. Još jedna stvar koja mi se svidja kod ovog brenda jeste to što je ponuda ogromna, imaju puno kolekcija, svaki tip kože će naći nešto za sebe. Imaju proizvode za telo i kosu. Ako vas zanima njihov asortiman, možete pogledati ovde na Maslini, dosta je preglednija od njihovog sajta. I još jedna dobra stvar za njihove ljubitelje jeste to što postoje tretmani njihovim kremama u Logos centru.

Da li ste imali iskustva sa Logonom? Da li biste voleli da probate nešto? :)