Nega lica je nešto čemu posvećujem dosta pažnje i vremena. Ovaj blog je nastao iz ljubavi prema nezi lica. Zato ne čudi činjenica koliko sam se obradovala kad sam čula da su FOREO uređaji najzad stigli u Srbiju. Pretpostavljam da je većina vas čula za ovaj brend, a ukoliko nije - radi se o švedskom brendu koji je poznat po inovativnim uređajima za čišćenje lica i zuba.
LUNA play plus četka za čišćenje lica i ISSA play četkica za pranje zuba dostupni su u dm drogerijama širom Srbije. Ja sam imala tu sreću da među prvima testiram LUNA play plus aparat za čišćenje lica i sa vama podelim svoje prve utiske o ovom uređaju.

Šta je LUNA play plus četka?
U pitanju je električna četka za čišćenje lica koja radi na osnovu T-Sonic pulsacija koje idu kroz silikonske glave i tako omogućuju temeljno čišćenje kože. Silikonske tačkice su vrlo nežne. Uređaj se koristi dva puta dnevno, po jedan minut. Ukoliko imate osetljivu kožu preporučuju se mekši dodiri, dok se oni jači preporučuju za dublje i preciznije čišćenje T zone. Medicinski silikon je nežan i higijenski, te sprečava nastanak i zadržavanje bakterija. Za sada je dostupna u dve boje: pastelno pink i ljubičastoj.
Dobra strana ovog proizvoda je što vam je potrebna samo jedna zamenjiva AAA baterija. Ova četka je idealna za putovanja i one koji su stalno u pokretu jer je kompaktna. Dizajn je divan, ali to ne treba da nas čudi pošto je upitanju švedski dizajn! Minimalistički i sofisticirano.
Kakvi su moji utisci?
Veoma lako se koristi i osećaj na koži je vrlo prijatan. Ono što sam primetila od kad ga koristim jeste da mi je lice mnogo mekše na dodir. Ujutru kad se probudim imam mnogo manje sebuma na licu nego inače. Rekla bih da podstiče cirkulaciju i da koža izgleda zdravije. Mislim da je ovo jedan od onih proizvoda koji svi treba da imaju! Pristupačan je, kompaktan i lako se koristi. Još jedna stvar zbog koje mi se posebno dopada jeste što ulepšava rutinu i razbija svakodnevnu monotoniju. Sad više ne mora da vas mrzi da uveče skidate šminku jer znate da ćete koristiti LUNU playplus! Mislim da će sa ovim uređajem biti preduhitrene situacije kada prespavate sa šminkom jer je toliko zabavno koristiti ga. Dubinsko čišćenje lica vrlo lako može postati vaša dnevna rutina. Čini mi se kao i da flekice od bubuljica postaju svetlije. Možda je previše rano za takve prognoze, ali ću vas svakako kroz dva meseca obavestiti sa finalnim utiscima.

Da li ste čuli za FOREO uređaje? Koji je vaš favorit?
*Ovaj post je urađen u saradnji sa kompanijom FOREO. Za više informacija, pogledajte ovde.