Sunce, zvuk motora i graja. Miris cveća i leta! Neke ulice vas odvedu u drugu državu, grad..
To je bio slučaj sa ovom. Beograd je moj grad i uvek mislim kako smo se dobro upoznali. Mogu vam reći da me svaki put prevari! Ova ulica kao i zgrada Jugoslovenske Kinoteke je očarajavajuća. Podseća na Italiju. Čini se kao da je dobro sakrivena, ali dosta ljudi cirkuliše njome. Ako malo nastavite napred, naletećete na poluzapuštenu baštu. Da li sam jedina koja voli takva mesta?

Što se tiče outfita, delić ste mogli da vidite u prethodnom postu. Pored suknje, zvezda posta su ove divne louferice. Nikad nisam mogla da nadjem dovoljno dobre, uvek bi im nešto falilo. Slučajno sam naišla na ove i prezadovoljna sam. Da li ih vi nosite?

Majica - Stradivarius
Marama - Zara
Suknja - Romwe
Cipele - Raxmax
Tašna - Stradivarius
Naočare - AmiClubWear
Narukvica - Soufeel

Ph by Jelena (Beautyfineprint)