Najbolje se osećam u kombinacijama koje su kežual-formalne. Dovoljno kežual da ne izgledam kao da sam tek ustala iz kreveta i nabacila prvu stvar iz ormana. S druge strane, ne preterano formalne ali ipak elegantne. Ovo je jedna od njih.
Sako kao simbol elegancije, uklopljen sa pocepanim farmerkama i ležernim sandalama daje tu notu formalno neformalnog.
Neformalno u outfitu jeste čoker ogrlica koja je ponovo u  modi. Nikada ne bih rekla da će se ovaj trend vratiti. Sećam se da sam bila u osnovnoj školi kada smo nosili čoker ogrlicu, narukvicu i prsten. Skoro 10 godina kasnije, evo me ponovo nosim taj isti čoker. Uz njega sam ukombinovala ogrlicu koja se sastoji iz četiri manje koje isto predstavljaju vrstu čokera.

Da li ste znali da čoker datira iz 80ih? Prva je počela da ga nosi princeza od Velsa, nakon čega je to postao trend. Tokom francuske revolucije žene su nosile crvene trake oko vrata kako bi odale počast nastradalima na giljotini. Na slici "Olimpya" Maneta, žena je nosila crnu traku oko vrata što je moglo da predstavlja simbol prostitutki. Nanizani čokeri su predstavljali simbol moći i bogatstva, najčešće sačinjeni od bisera. Sredinom devedesetih srećemo čokere koji su danas popularni (klik za sliku). I krajem devedesetih stupio je na scenu trend koji se danas vratio.


Majica - Mango
Sako - Stradivarius
Farmerke - H&M (slične ovde i ovde)
Sandale - AmiClubWear
Tašna - Stradivarius
Ogrlica - Bershka (slična ovde)
Choker - Terranova (ovde,ovdeovde i ovde)

U čemu se vi najbolje osećate?

Fotke: Jelena (Moj Neseser)