Oduvek mi je bilo zanimljivo da istražujem po bakinom ormaru. Volim vintidž stvari. Lep je osećaj nositi deo istorije, komade koji nose neku svoju priču.
Skoro sam se našla i u maminom ormaru, onom zabačenom delu gde stoje zaboravljene stvari iz praistorije. Našla sam puno zanimljivih stvari. Ostala sam zatečena koliko su u dobrom stanju. Današnja odeća je spremna za kantu posle 5-6 pranja, a na sebi imam stvari koje su stare koliko i ja. Nisu pohabane uopšte, niti je materijal propao.

Našla sam i kožnu jaknu koja ima više od 20 godina i koja je u fenomenalnom stanju! Jako mi je žao što danas ne mogu da se nadju toliko kvalitetne stvari, "isprogramirane" su da što pre propadnu kako bi kupili nove. Ovim outfitom odajem počast vintidž stvarima. Sve na meni sem cipelica i torbice je mamino. Mislim da je ovo dobar primer izreke da je moda "timeless". Kombinacija je ženstvena, elegantna i prefinjena, nikako zastarela. Slažete li se?
Rolka - Vintage
Suknja - Vintage
Kaput - Vintage
Tašna - Accessorize
Cipele - Bershka
Ogrlica i prstenje - H&M


Da li ste ljubitelj vintidž stvari?

Fotke: Jelena (Beautyfineprint)