Rančići [eng. backpacks] su od prošle zime na modnoj sceni. Od svog nastanka pa do danas su doživeli veliki razvoj. Verujem da neće skoro izaći iz mode. 

S jedne strane, vrlo su jednostavni za kombinovanje, a s druge daju neki kul šmek celoj kombinaciji. U poslednjih par godina u modnoj industrija postoji tendencija za urbanim i kul izgledom. Mislim da rančići daju taj touch kakav god stil da nosite. Dolaze u klasičnom pravougaonostom obliku, raznih dezena i boja. Mogu da se nose uz elegantne kombinacije, sa visokim potpeticama i suknjom do onih sportskih sa patikama i uskim farmerkama sa dubokim strukom. 

Meni se najviše dopadaju oni stroge i jednostavne forme od kože. All time favourite koji bih volela da posedujem jete Grafea ranac, obavezno bacite pogled ako već niste!

U nastavku ću vam pokazati kako sam kombinovala moj rančić iz Stradivariusa. U potrazi sam za kožnim rančićem, ako imate neki predlog napišite mi u komentaru.


Backpacks
Za detalje o rančićima kliknite na sliku.☺️
Da li volite da ih nosite?