Nedelja mode u Njujorku je za nama, a ja vam donosim utiske o kolekcijama koje su mi se manje ili više dopale. Kao i kad je u pitanju Pariz, jedna kolekcija mi je obeležila ceo NYFW. Kad sam već spomenula Pariz, moram reći da mi je ta nedelja mode bila draža. Ostavila je jači utisak, što je razumljivo ako uzmemo u obzir da je to bila nedelja visoke mode.
Još jedna stvar koju sam primetila jeste da je Njujorška nedelja mode bila mnogo više ispraćena od strane blogera, što mi je jako drago. Uplašila sam se da je blogovanje izgubilo svoju suštinu i da su svi modni blogeri zauzeti svojim projektima i da su nedelje mode pale u zaborav. 
Delpozo
Delpozo je definitivno obeležio Njujoršku nedelju mode. Cela kolekcija mi se dopada. Preko cipela, materijala, detalja, frizura i šminke. 
Svidjaju mi se strogi krojevi, čija je monotonija ubijena velikim detaljima i neobičnim oblicima. Cipele i rukavice su mi se posebno svidjaju. Minimalna šminka se savršeno uklapa u kombinacije. Odličan su posao odradili.
 Bibhu Mohapatra 
Moram priznati da sam sad prvi put čula za ovog dizajnera. Ova kolekcija je ukrala moje simpatije. Posebno ove tri kombinacije. Suknja i mantil izgledaju savršeno iako su radjeni od materijala koji se presijava. Svi znaju da su poduhvati sa materijalima koji se tako sijaju vrlo rizični jer mogu da izgledaju jeftino. Ovde je to jako lepo uskladjeno. 
Crvena haljina je posebna priča. Nežna, senzualna, elegantna, a opet obična. Lepo ide na crvene cipele, što je opet bio rizičan poduhvat jer može izgledati vrlo neukusno crveno na crveno. Dobar je kontrast prevrnute kože i satena. 
Vidi se da je dizajner spreman na rizične poduhvate i odlično mu ide. J
 Tommy Hilfiger
Tommy Hilfiger mi se jako dopao. Ostao je u svojim okvirima, ali je uneo dozu ženstvenosti i lepršavosti u kolekciju. Svidjaju mi se materijali, kragne i cipele. Moram priznati da su mi se najviše dopali kaputi i sakoi sa detaljima u obliku ordenja.
 Marchesa
Posle Delpoza, Marchesa mi je favorit. Haljine su fantastične. Svidja mi se što kolekcija nije u jednom tonu, već ima svega. Ima dosta čipke, tila, satena, a sve je toliko dobro uklopljeno da ne može da izgleda loše. Nakit, kao i obuća su pun pogadak.
Proenza
Rodarte
Ovde su mi se svideli komadi ponaosob, ali mislim da je ceo utisak pojeftinjen lošim izborom čarapa (koje su po meni bespotrebne) i cipela.
Marc Jacobs
Ne mogu da završim post a da ne pomenem Marc Jacobsa koji je zatvorio NYFW. J Cela kolekcija je sama po sebi jako čudna i meni se nije preterano dopala, ali svakako je vredna pomena. Još jedan razlog zašto je treba spomenuti jeste prisustvo Lady Gage. Jedinstvena, neobična i upadljiva. Mislim da je odlično nosila kreaciju i da je u potpunosti opisuje.

Čija kolekcija vam se najviše dopala?

*Sve slike su preuzete sa interneta.