Moram priznati da spadam u onu grupu ljudi koja se bolje oseća u elegantnim i svečanim komadima, nego u sportskim. Još uvek tražim svoj stil i trudim se da isprobavam razne stvari. Spremam vam vrlo zanimljiv post na tu temu.

Klasična kombinacija koju bih nosila uz ovu košuljicu bila bi bluza sa farmerkama i baletankama. To bi bila moja opuštena varijanta. Ovaj put sam odlučila da se malo poigram, pa umesto baletanki ubacim patike i dodam malo sportskog duha svemu. Ne dopada mi se trend koji trenutno vlada, a to je kombinovanje patika uz sve. Pre svega, jer se ne osećam opušteno u njima i mislim da su baletanke i cipele na štiklu uvek bolji izbor. Odrasla sam noseći cipelice. Mama me je učila da se stopalo širi u patikama i da to nije ženstvno i ne priliči jednoj dami. Verovatno iz tog razloga mogu na prstima jedne ruke da nabrojim sve patike koje imam.

Patike daju dobar šmek celoj kombinaciji, ali to nisam ja, za sada. Ko zna, možda se i pronadjem u njima. Do tada ću uskočiti u svoj omiljeni par baletanki. Kako vam se dopada ovaj outfit?

Top - Mango
Košuljica - H&M
Pantalone - H&M
Mantil - Stradivarius
Patike - Safran
Tašna - Stradivarius
Sat - OOZOO
Ogrlice - H&M

Fotografije: Jelena (Beautyfineprint)

Da li volite da nosite patike?