Čitala sam skoro tekst na temu stila i došla sam na ideju da pišem o tome. Šta je stil? Šta za mene predstavlja? Da li sam izgradila sopstveni?

Pa, da počnemo.. - Šta je stil? 
Stil je način izražavanja, kojeg karakterišu sve osobine po kojima se razlikuje od drugih.

- Šta za mene predstavlja?
Isto što i definicija, način izražavanja po kojim se razlikuje od drugih. Jedan vid oblačenja, poput boho stila, kombinovan sa drugima ali uvek dosledan onom primarnom, po kojem je neko prepoznatljiv.

- Kako bih opisala sopstveni stil?
Sigurna sam da nisam sama u ovome. To je kao da me pitate da pišem o sebi.

Ni sada ne bih umela da ga objasnim, pre svega zato što se još uvek nisam pronašla. Nikad nisam sela i ozbiljno razmišljala o svom stilu. Nisam sela i pitala se, koja boja mi preovladava u ormaru, da li više volim svedene komade ili one sa printom?
Mislim da je sada pravo vreme da se pitam. Modni deo sam uvela, jer je deo moje svakodnevnice i više me definiše od krema za bubuljice ili šminke. Počela sam da izbacujem outfit postove bez nekog kalkulisanja i razmišljanja o tome šta je moj stil, kako on izgleda i po čemu se razlikuje od drugih.

Od sada ću se definitivno više baviti time. Par pitanja su mi definitivno pomogla u tome. Poput:

● Koje boje preovlađuju u vašem garderoberu?

● Da li volite da nosite odeću sa šarama ili pak više volite minimalizam?

● U čemu se najviše osećate kao vi?

● Koji su vam omiljeni komadi odeće?

● Da li postoji neki poseban način na koji uklapate odeću?

Volela bih da nosim svedeniju odeću. Da preovlađuju suknje i haljine, da ne bude sve previše šareno, već da ima neku poentu i da predstavlja celinu.
Najbolje se osećam u elegantnim stvarima, tako da bih volela da se držim toga. Pokušaću da izvedem modern-vintage chic style, ako se tako može nazvati.

Za kraj sam sastavila kolaže skoro svih outfita koji su objavljeni na blogu. Kao što možemo primetiti, ima svega i svačega. Od slatkih, preko sportskih i elegantnih kombinacija.
Kao što sam maločas rekla, od sad ću se držati modern-vintage chic stila. Ako niste sigurni kako to izgleda, sačekajte naredne outfit postove.
Nadam se da sam nekom ovim tekstom pomogla da bar približno bolje spozna/definiše svoj stil?

Kako biste vi opisali svoj stil?

Slike su delo: Jelene (Beautyfineprint), Jelene (Moj Neseser) i Ivane Džamić.
Prva fotografija je preuzeta sa sajta In Honor of Design.