Mesec mode se bliži kraju. Održavaju se poslednje revije u Parizu, a ja vam donosim omiljene kolekcije sa Londonske nedelje mode.
Moram priznati da mi je ova posebno draga. Bilo je puno zanimljivih kreacija, šminke, lokacija za revije.. Jako teško sam se odlučila za nekoliko dizajnera. Imala sam pet foldera slika i napokon sam uspela da se odlučim koje dizajnere ću vam pokazati.

EMILIA WICKSTEAD
 Kao i uvek, prvo vam pokazujem omiljenu kolekciju. Ovog puta je to Emilia Wickstead. Ona se uvek drži ženstvenih i elegantnih komada. Često kreira za Kejt Midleton, pa vam je jasno koji nivo elegancije je u pitanju. Materijali su fenomenalni. Krojevi su jako lepi i prate liniju ženskog tela. Favorit mi je suknja sa prve slike koja je savršeno ukombinovana uz rolku.

ROKSANDA
Roksanda, kao i uvek nepogrešiva. Divne boje, materijali. Svaki model mi se dopao. Vrlo elegantno, svedeno i damski.
TOGA
Ova kolekcija je bila vrlo zanimljiva. Počev od šminke, tačnije stavljanja naglaska na čupave obrve. Komadi i krojevi vrlo jednostavni, ali s tim da svaku kombinaciju krasi neki neobičan detalj. Bilo da je to ogrlica, mindjuše ili cipele. Jednom rečju drugačije!

PRINGLE OF SCOTLAND
 
Jesenje boje, veliki debeli džemperi, narandžasta usta.. Urbano, ženstveno i strogo.

Julien Mac Donald
Julien Mac Donald je imao najbolju lokaciju za reviju! Kome bi još palo napamet da u crkvi održi istu? Haljie i šminka su bile fantastične, iako nisam preveliki fan šljokica.
Burberry

SIBLING

Najotkačenija revija je definitivno bila od Siblingsa. Puno slušalica, plave, žute i ljubičaste boje, a da ne zaboravim i tigraste čarape. Da li biste se usudili da to nosite?


Koji je vaš favorit sa LFW?