Ovaj džemper sam poželela čim se pojavio u H&M-u, ali sam odlagala kupovinu zbog boje.
Previše drečave boje mogu da izgledaju jeftino i treba umeti sa njima. Čim sam videla da je džemper na sniženju, ugrabila sam ga za male pare, ko veli, neće biti velika šteta ako ga ne budem nosila.
Od tad ga često nosim u kombinaciji sa ovom ogrlicom.
Ni sada outfit nije prošao bez nekog detalja u kosi. :) Ovog puta je u pitanju preslatki zlatni rajfić sa leptirićima iz Tally Wejil-ja. Trenutno je aktuelna akcija za nakit kupite 2 za 1, platite skuplji komad nakita, a drugi dobijete gratis. Topla preporuka ako ste ludi za nakitom kao ja. :)
Džemper - H&M
Ogrlica - H&M
Prstenje - Tally Wejil
Rajf - Tally Wejil
Farmerke - Pull&Bear
Čizme - H&M
Torba - Parfois

Kako vam se svidja ova kombinacija? Da li nosite odeću u drečavim bojama?