Prvi prolećni outfit je na blogu!
Sunce, cveće i dobro raspoloženje! Šta vam je još potrebno za dobru sliku (sem Ivane)?? :)
Nije slučajno što sam izabrala ovu kombinaciju za novi početak outfit postova na blogu. Odiše radošću, bojom i detaljima!
Kao što možete primetiti obožavam cvetni print. Groundbraking znam, ali šta ću kad volim, za mene je to uvek in. Nekako unese radost u svaku kombinaciju i ne možete da se osećate loše. Naravno tu je i neki detalj za kosu, ovog puta rajf sa cvetićima.
Sa ovim duksom sam imala love-hate odnos, prvo sam ga obožavala, a onda sam ga ostavila po strani i sad ga opet obožavam. Savršeno se uklopio u ovu kombinaciju. Suknje volim da nosim, a ova se nekako sama uklopila u  celu kombinaciju. Da se primetiti da volim bordo boju. :D
Tašne su mi poseban fetiš, kao i svaka devojka volela bih da ih imam u svim oblicima, bojama i veličinama. Ova je posebna, oksfordica ali cvetna, dovoljno da ne bude klasična štreberska. Prstenje je klasičan nastavak ove priče. :D Obožavam zlatno prstenje, posebno naprstke. I za kraj, starke, sportske, klasične, iako su sada postale main stream mogu vrlo lako da se uklope uz sve, kako sportsko oblačenje, tako i elegantno!
Nadam se da vam se svidja kombinacija, obavezno javite utiske! :)
Duks - Stradivarius
Suknja - H&M
Patike - Converse
Tašna - Accessorize
Prstenje - Tally Wejil
Naočare - Kinezi
Rajf - H&M

PHOTOS: IVANA (FADEYE)