Sigurna sam da svi znate koliko volim La Roche Posay brend i njihove proizvode za masnu kožu. Bila sam neizmerno srećan kada sam čula da ću imati priliku da među prvima testiram Serozinc sprej za lice.
Sigurna sam da ste već čitali o njemu, a u slučaju da niste evo ih par informacija. Naime, glavni sastojak spreja jeste cinkov sulfat koji smanjuje regulaciju sebuma, smiruje upalu i pomaže pri obnavljanju kože. Negde sam pročitala i da smanjuje pore.

Čim sam dobila sprej počela sam sa korišćenjem. La Roche Posay preporučuje da se koristi nakon umivanja kao tonik, nakon čega ide dalje nega. Kako bih videla kako zaista deluje, odlučila sam da negu svedem na minimum i koristim ga uveče umesto kreme, dok bih ga ujutru koristila kao tonik, pre nanošenja kreme za lice. Koristila sam ga nekoliko dana i nisam se preterano zagledala (kao što inače umem) u ogledalo već sam pustila da malo deluje, dok jednog jutra nisam zastala ispred ogledala i videla da mi je koža nešto drugačija. Bila je bela i ujednačena, bez preteranog sebuma koji inače imam. Toliko sam bila u čudu da sam morala da se primaknem da malo bolje osmotrim kožu. Ono što me je još više iznenadilo jeste što su mi podočnjaci bili belji, a to se nije desilo jako dugo. Moram da napomenem da mi je stil života ostao isti, nisam duže spavala, menjala ishranu niti isprobavala novu okoločnu kremu. Jedino što mi je palo napamet jeste da mi je sprej pomogao! Bila sam izvan sebe od sreće i samo sam mislila o tome kako treba da kupim zalihe ovog spreja kad izađe.
Poslednji test na koji sam stavila sprej jeste skidanje nausnica. Uvek sam imala problem sa kožom nakon skidanja nausnica, dobijala bih bubuljice koje bih tretirala nedeljama nakon uklanjanja istih. Sprej sam nanela odmah nakon skidanja i ujutru sam imala dve male bubuljice koje su sutradan nestale. Mislim da nema potrebe da dodam bilo šta više.

Koža mi generalno izgleda dobro jer mislim da sam pronašla proizvode koji savršeno odgovaraju mojoj koži, a ovaj sprej je bio šlag na torti. Fenomenalan je i smatram da svaki masnokožac i osoba koja je sklona bubuljica treba da ga uvrsti u svakodnevnu negu. Poboljšaće generalni izgled kože, smanjiće sebum i upalu. Mislim da je i ekonomičan, jer ne morate da koristite tufere prilikom nanošenja već sami dozirate pritiskom na pumpicu, a raspršivač je odličan.

Za kraj imam iznenađenje, a to je da vas na mom Instagram profilu čeka nagradna igra! U saradnji sa La Roche Posay timom, poklonićemo 10 sprejeva od 50ml nekom od vas. Pravila su sledeća:
- Potrebno je da me pratite na Instagramu;
- Da lajkujete ovu sliku i u komentaru tagujete dve osobe.

Igramo se do 24-og septembra. Srećno svima!