Stigla nam je Nova godina, a sa njom i prvi sneg! Mislila sam da novu godinu započnem jednim opuštajućim postom. Preneću vam utiske iz Olympus Spa & Fitness centra


Nalazi se u okviru Hyatt Regency hotela. Besplatan je za sve goste hotela. Ponuda kluba obuhvata unutrašnji bazen sa regulisanom temperaturom, đakuzi, parna kupatila, saunu, tuševe za masažu i salone u kojima vas očekuju vrhunski spa tretmani. U jednom od prošlih postova ste mogli da pročitate moje iskustvo sa Pevonia Lumafirm lift and glow tretmanom za lice. Ovog puta sam imala priliku da zajedno sa Jelenom osetim ostale čari koje pruža njihov klub.
Sa Jelenom sam provela jedno divno popodne tamo. Bio je to ponedeljak, produženi vikend. Dočekala nas je topla dobrodošlica osoblja u Hyattu. Prošli smo kroz kratki obilazak kluba i dogovorili smo se da će prva na listi biti relax masaža, koja traje 60 minuta. Sve što mogu da vam kažem jeste da sam uživala, toliko da je trajalo kao 10 minuta. Ambijent je divan, miris sveća i toplog ulja vas toliko opiju da prosto ne znate gde se nalazite. Hyatt je poznat po tome što tretmane radi isključivo Pevoniom, luksuznom spa kozmetikom koju možete pronaći samo u njihovim hotelima i ponekom specijalizovanom salonu.

Nakon toga smo redom išle u saunu, parno kupatilo, pa pod ledene tuševe. Za kraj smo odlučile da se opustimo u đakuziju uz šoljicu čaja. 

Bio je to jedan netipičan ponedeljak. Opušten, topao i sladak. 
Ukoliko niste našli odgovarajući poklon za dragu osobu, mislim da je spa centar odličan pogodak. Hyatt ima razne vikend pakete u okviru kojih imate i besplatno korišćenje Olympus Spa & Fitness centra. Za više informacija kliknite ovde. 
Fotke: Jelena sa bloga Moj neseser

*U saradnji sa Hyatt Regency Belgrade hotelom i Olympus Fitness & Spa Centrom.