Za sve koji nisu znali, oktobar je međunarodni mesec borbe protiv raka dojke sa prepoznatljivim simbolom - ružičastom mašnicom. U oktobru je sve obojeno u pink kako bi se podigla svest o značaju ranog otkrivanja raka dojke i podršci ženama koje su se već suočile sa tom bolešću.

Sigurna sam da sve znate koliko je bitno vršiti samoporegled i redovno odlaziti kod ginekologa.
Ovaj simpatični tag je pokrenula Tijana sa bloga Pudrijera i ima za cilj da proširi važnost samopregleda kroz zanimljivu pričicu o našim omiljenim ružičastim proizvodima.

Pre nego što vam predstavim moje omiljene pink proizvode, volela bih da kažem da stalno treba da brinemo o sebi i svom zdravlju. Ne treba nam jednom godišnje podsetnik da odemo kod lekara, već je potrebno da konstantno brinemo o sebi, svojim navikama i zdravlju.

Jedna od dražih pink stvarčica jeste Victoria's Secret Sheer Love sprej za telo sa mirisom belog pamuka i roze ljiljana. Inače ne volim mirise koji imaju citrusa u sebi, ali ovaj je savršen. Nisam vešta u opisivanju mirisa, tako da se neću truditi da vam ga opišem. Ono što je zanimljivo jeste da se miris na koži zadržava jako dugo i to je samo sa ovim spejom slučaj, probala sam još nekoliko koji su vrlo brzo nestajali sa kože.

Catrice Pinkerbell rumenilo je predivna pink mat nijansa. Jako lepo izgleda na licu. Sasvim je okej pigmentovani i skoro se uopšte ne trusi.

*Bourjois Rouge Edition Velvet Pink Poing je mat tamno roze ruž koji je izrazito hladan i upadljiv. Koristim ga u kombinaciji sa nekom braon olovkom i onda to odlično izgleda na mojim ustima.

Golden Rose WOW lak za nokte u nijansi 11 je prljava roze boje. Prilično sam iznenadjena kvalitetom ovih lakova. Dobro su pigmentovani i danima stoje na noktima.










Pink rokovnik - Mislim da i ptice na grani znaju koliko volim školski pribor. Volim da mi sve slatko kako bi bilo "lako". Koristim ga za planiranje postova i svakodnevnih obaveza.

*Max Factor Lipfinity Colour + Gloss je 2 u 1, mat karmin i sjaj. Verovatno se nikad ne bih setila da probam ovo čudo, a prijatno sam se iznenadila koliko je kvalitetno. Najčešće nosim samo mat karmin, koji satima stoji na usnama.

Makeup Revolution Redemption Palette Iconic 3 - Sigurna sam da ste svi čuli za njihove palete koje su radjene po uzoru na Urban Decay Naked palete. Ovo je kopija Naked 3 palete i boje su fenomenalne. Imam Naked 2 i ovu koristim više jer su mi boje mnogo lepše i nosivije. Pigmentacija nije ni prići originalnim paletama, ali uz bazu su sasvim solidne.

Koji su vaši pink favoriti?

Fotke: Zlatana sa bloga Makeup & More - Šminka i ostalo

*PR uzorak