Da li se radujete dolasku jeseni? Iako je leto moje godišnje doba, moram priznati da jedva čekam da stignu hladniji dani. Da mi požutelo lišće šuška pod nogama, da nosim debele i teške džempere, uživam u vrućoj toploj čokoladi i dobrom starom osećaju ladovine. Leto je bilo previše vrelo i vreme mu je da ode!

Dok odbrojavam dane do početka jeseni, pokušavam da nadjem boje koje će biti aktuelne ove sezone.
Upitala sam gugl i izbacio mi je izveštaj Pantona. Fešn izveštaj o bojama An Evolving Color Landscape (razvojni put boje kroz pejzaž), po kome ova sezona predstavlja kišobran protkan neutralnim zemljanim i smelim dezenima i tonovima koji odražavaju pejzaž pun zabave, nade, fantazije i svega prirodnog. Tu je deset boja koje će obeležiti jesen. To su redom (kao na slici): Dried Herb, Desert Sage, Stormy Weather, Oak Buff, Marsala, Biscay Bay, Reflecting Pond, Cadmium Orange, Cashmere Rose, Amethyst Orchid.  Koja je vaš favorit?

 Majica - Stradivarius
Pantalone - H&M
Sandale - Aldo
Tašna - H&M


Fotke: Jelena sa bloga Moj neseser