Ako ste početnik u modi ili želite malo više da se pozabavite istom potrebne su vam odredjene osnove. Pre nego što se bacite na osnove sedite i opišite svoj stil, kako biste voleli da vas drugi vide, po čemu da vas prepoznaju?
Moram priznati da sam počela skoro da razmišljam na ovaj način. Ono što bih ja želela da spojim u jedno  jeste klasika, retro sa dodirom modernog.
Kada ste odlučili u kom pravcu želite da idete, kao što sam rekla potrebne su vam osnove. Nešto što ćete moći da često nosite, a lako kombinujete.
Izdvajam četiri odevna komada koja svaka devojka treba da ima:

#1 Ankle Boots/Gležnjače/Kratke čizme
Za početak bih izdvojile ankle boots/gležnjače iliti kratke čizmice. Dobar par ovakvih čizama može da učini svaku kombinaciju modernom i moćnom. Stoga predlažem da investirate u dobar par cipela. Mada se opet pitam da li vredi investirati? Skoro sam kupila crne kožne cipelice koje su navodno kvalitetnije i izdvojila malo veću sumu novca za njih i evo posle dva meseca djon se raspao!
Mislim da su ove čizmice odlične za prelazne periode, kao i za jesen i proleće.
#2 Jednostavne bele i crne majice/košulje
Da li će biti pamučne od svile, sintetike, na kratke ili duge rukave, na vama je izbor! Lako se kombinuju. One su vam siguran izbor, kad niste sigurni šta da obučete uvek možete njima da pribegnete.
#3 Potreban vam je sako!
Oduvek sam volela da nosim sakoe. Sećam se da su me u srednjoj školi zezali što ih nosim jer izgledam previše ozbiljno. To je vrlo česta zabluda, da ako nosite sako to mora da izgleda ozbiljno i formalno. Naprotiv uz omiljene čizmice/patike i običnu majicu može da izgleda odlično. Mislim da svaka devojka u svom garderoberu treba da ima jedan crni sako. Verujte mi, toliko puta će vas spasiti jer je vrlo jednostavan za kombinovanje.
#4 Dobar par farmerica.
Isto kao i sa bluzama i majicama, farmerke su vaša sigurna zona. Lake su za kombinovanje, uvek su u modi, nepogrešiv izbor! Jedini problem je što se jako teško pronalaze, ja još uvek tragam za pravim. Za mene, potraga za njima je kao potraga za savršenim dečkom, skoro nemoguća! Želim da budu od tvrdog teksasa (da ne budu elastične), ne previše duboke, a ni plitke. Ako imate predlog, molim vas ostavite ga u komentaru.

Koji su vaši ključni odevni komadi za svaki dan, sezonu?