Nepravedno zapostavljena rubrika je ponovo tu! Danas ćemo diskutovati o tečnim puderima.
Nebrojeno puta sam dobila komentare poput "da ne stavljaš toliko pudera na sebe ne bi imala bubuljice". Postoji toliko momaka i devojaka koji ne koriste pudere pa imaju bubuljice.

Nikad nisam mislila da puder može da bude toliki okidač za bubuljice. Ako vam je lice bilo čisto, pa je odjednom buknulo, a vi tek što ste kupili novi puder, onda može biti problem. Smatram da je okej koristiti tečni puder ako ga biramo prema potrebama svoje kože.

Ako pronadjete odgovarajući tečni puder ja sam uvek za to da se koristi. U jednom periodu sam pokušala da koristim samo kameni puder ali prosto nisam izdržala. Razumem i poštujem ljude koji koriste samo njih ali ja ne mogu.

#1 Kupujte provereno.
Što se tiče tečnih pudera bitno je da kupujete provereno. Da li će to biti dermatološki ili drogerijski, izbor je na vama. Bitno je da na sebi ima nalepnicu non comedogenic, to je oznaka da ne začepljuje pore i samim tim neće izazivati bubuljice.

#2 Slušajte svoju kožu!
Ponekad vam neće odgovarati ni puderi na kojima piše da su non comedogenic, tada je bitno da slušate svoju kožu i uzmete nešto drugo. Tada vam preporučujem sajt CosDNA koji radi analize kremi, šminke, šta god vam padne napamet. Ako ste pronašli puder koji vam se učinio zanimljivim obavezno ga proverite na sajtu.

#3 Koristite tonirane kreme na dnevnom nivou.
Od mene imate sve preporuke za Exfoliac toniranu kremu i novu LRP Effaclar Duo+ Unfiant, koju volim malo više od ove prve. Nekomedogene su, fino prekrivaju (LRP mnogo bolje u odnosu na Exfoliac), držaće upalu pod kontrolom i jako su lagane. Izgledaju kao koža. Ukoliko ipak želite da koristite pudere, ostavljam vam link do mojim omiljenih pudera za masnu kožu.

P.S. Na YouTube je i dalje aktuelna nagradna igra u kojoj u saradnji sa La Roche Posayom delimo pet paketića u kojima se nalaze po jedna Effaclar Duo+ Unfiant krema i Effaclar gel za čišćenje lica. Kliknite ovde ako želite da se prijavite, igramo se do sutra!

#4 Nega pre svega! 
Zvučim kao reklama, ali ovaj slogan je istinit. Nega je jako bitna. Vodite računa o svojoj koži, negujte je na odgovarajući način. Uvek sam se vodila time da bih pre dala više para na kremu nego na dobar puder. Nekad ni puder ne može da pomogne, zato je bolje da radimo na tome da nam koža izgleda što bolje.

Za kraj sam htela da vas pitam šta mislite o tome da ovu rubriku premestimo na YouTube? Ako ste za volela bih da čujem predloge za neke naredne postove/videe?

Fotografija: Jelena (Moj Neseser)


Follow