Oduvek sam volela lepo da se oblačim, tako da mi odabir odeće nikad nije predstavljao problem.
Čvrsto stojim iza toga da nas odeća definiše. Ne kažem da treba da budete Chiara Ferragni, ali treba biti reprezentativan. 
#1 Odeća daje samouverenost i popravlja raspoloženje!
Baš kada ste neraspoloženi treba dobro da se obučete jer ćete se odmah osećati bolje. Možete da nabacite omiljeni par farmerica ili još bolje par cipela i ceo svet je vaš! Probajte, videćete da pali. Nebrojeno puta mi se desi da se probudim neraspoložena i da mrzim sve oko sebe. Uvek se nateram da se našminkam i lepo obučem. Uvek u rezervi imam "sigurnu, a dobru kombinaciju" za crne dane. Probajte, videćete da pali. Čak i kad niste potpuno samouvereni možete tako da izgledate. Ne kažem da vaše samopouzdanje i samouverenost treba da se temelji na tome kako se oblačite, ali je važan deo naše svakodnevnice.
#2 Vaše oblačenje se odražava i na druge!
Ovo je povezano sa prvom stavkom. Kao što sam rekla oblačenje utiče na druge, kako će vas gledati, kako će komunicirati sa vama, koliko god mi hteli da je drugačije. Nekada imam loše dane ili čak mesece i najradije bih nosila neke široke majice i trenerke, ali to mi neće pomoći da se osećam bolje. Zato je odeća tu da vam da pouzdanje. Ako hoću da se osećam moćno obućiću omiljen par farmerki, kožnu jaknu i gležnjače na štiklu. A ako želim da se osećam kao slatka princeza obući ću pufnastu suknjicu sa crop topom i sandalama. Odeća je vaše oružje, pametno ga iskoristite!
#3 "Ne sudi knjizi po koricama" Drugi sude 
po koricama knjige!
Koliko god želeli da poreknemo ovo, tako je. I ako ne volite modu i ne pratite trendove, ljudi će nažalost svakako suditi o vama po načinu oblačenja. Mislim da je to prosto normalna ljudska reakcija. Gledajte po sebi, čak i ako ne kažete naglas imaćete neko mišljenje o drugoj osobi i tome kako su se obukli. Volim da pitam drugarice šta im je bio prvi utisak kad su me upoznale, odgovor bi uglavnom bio isti, da izgledam arogantno, puno sebe i vrlo samouvereno, a daleko sam od svega toga. 
Istina je da ne treba da sudimo knjizi po koricama i da svako ima priču iza sebe, ali nekad nećemo imati vremena da ispričamo svoju stranu. Zato sledeći put kad se spremate negde da idete, pažljivo birajte i ako ste tog dana neraspoloženi nosite nešto što će vas podići, odeća je vaše oružje. Njome birate sliku koju ćete drugima predstaviti.

Fotke: Borislav Utješinović
Edit: Me