Imati mamu i baku je neprocenjivo. Family is everything! Pored toga što su mama i baka, one su vam najbolji prijatelji, još bolji savetnici, glas razuma kad ga vi nemate i nosioci istorije! Uvek možete da zavirite u njihov ormar, ali onaj zanimljiviji, vintage. Pored prelepih i smelih komada, dobićete i propratnu priču. Možda je tu haljinu baka nosila na igranci kad je upoznala vašeg deku ili je to baš mamina srećna košulja, koju je nosila kad je položila prvi ispit.

Sada je malo čudno pomisliti da stvari traju baš toliko dugo! Ne biste verovali šta sam sve pronašla u maminom ormaru. Preko čuvanih Leviski, košulja pa do prve kožne jakne koja je i sada u odličnom stanju. Ja sam od onih koji uživaju u tim pričama i postaju još više uzbudjeni što će nositi komad istorije i ispisivati svoju istim!

Ova košuljica je jedna od njih. Tanka, laka, klizi kroz ruke. Poseban šmek na njoj su dugmići, mali zlatni u nekom obliku koji podseća na cveće. Da li vam je nekad palo napemet da nosite dugmiće kao mindjuše? Pronašla sam toliko starih, prelepih dugmića na koje planiram da nalepim one klipse koje su se nekad nosile, pa vam probušene uši nisu ni potrebne.

Dezen na košulji je još lepši. Savršeni miks tople, roze, oker i zelene. Kad je nosim osećam se kao devojka iz 80ih duge plave kose, preplanulog tena, biserno belih zuba i savršeno američkog naglaska. Nepristupačna, preslatka i zanimljiva.

Posle kažite da vintage odeća ne priča priče i pre nego što su ispričane. Obuzme vas lep osećaj kad je nosite, pa prosto blistate, a drugi se sigurno pitaju zašto kad je to samo obična prljava, stara košulja.

Ukombinovala sam je sa dubokim šorcem srednje dužine i maslinasto zelenom majicom. Kako bih je začinila dodala sam JORD sat zajedno sa The Peach Box narukvicama. Da ne zaboravim Hindsight Vintage naočari za sunce. Oblik koji je danas vrlo popularan, ali da bi se dodao taj vintage šmek, okvir nije one klasične veličine, već malo manji.
Sad kad sam vas udavila pričom o vintage stvarima, recite mi, da li ih vi nosite i kako ih kombinujete?
Košulja - Vintage
Šorc - H&M
Tašna - H&M
Sandale - Pink Basis
Narukvice - The Peach Box
Naočari - The Hindsight Vintage
Koja je vaša omiljena vintage kombinacija ili komad?


Vintage, vintage, vintage, god bless vintage :D