Oduvek su mi bili zanimljivi ovakvi postovi i videi. Stoga sam rešila da sa vama podelim sadržaj  onoga što se nalazi u mojoj tašni.

Od osobe koja obožava velike tašne postala sam ona koja voli one manje. Malo sam podlegla trendovima, ali dešava se!

Ovih dana nosim Picad tašnu, koja nije mala, a ni previše velika. Vrlo je praktična jer ima dosta pregrada, pa svašta može da stane u nju.

Novčanik je uvek tu sa mnom. Trenutno je tu Monin novčanik koji je dosta star i planiram da uzmem novi. Sve preporuke su dobrodošle, samo da nisu u pitanju oni glomazni novčanici.

Ono što uvek nosim sa sobom pored novčanika jesu karmin, olovka za usta i korektor. Trenutno ne ispuštam iz ruke (i sa usta) Golden Rose Velvet Matte u nijansi 27 u kombinaciji sa Essence olovkom za usta u nijansi 6. GR u nijansi 27 je jedina prihvatljiva nude nijansa za mene. Savršeno ide uz moj blago preplanuli ten. Šta mislite o tome da uradim post sa svakodnevnim šminkom ili možda video? (O da, uskoro će biti i toga. Napokon ću oživeti svoj YT kanal)

Što se tiče korektora, koristim Aurin u nijansi 302. Te tri stvari uvek nosim sa sobom, sa ili bez nesesera one su bez izuzetka tu. Karmin uvek moram da imam na sebi, a korektor je tu da mi da svežiji izgled kad šminka počne da nestaje. Jedna drugarica se smejala tome što uvek kad se vraćam kući iz čitaonice popravljam šminku i uvek se pita zašto, a odgovor je uvek isti, zbog sebe!

U tašnici se uvek nalazi i putno pakovanje parfema. Volim lepo da mirišem. Kao i svi volim da prsnem još koji put u toku dana. Oraspoloži me i osećam se sveže i ornije za dalji rad. U ovoj bočici nalazi se Armani Si, kojeg sam kupila u Ušću na točenje. U pitanju je replika parfema, koja je jako dobra. Ne oseća se alkohol, a miriše isto kao original i dugo traje.  Ovo je flašica od 15ml i zgodna je za tašnu.

Od skoro sa sobom uvek nosim naočari za vid. Svako ko upiše pravni zajedno sa diplomom dobije i jedan par naočari za vid! :D U pitanju je vintage okvir, koji sam ukrala baki. Oduvek sam ga želela i potajno sam se nadala da ću nekad morati da ih nosim. Dreams do come true :D

Ono što se ne nalazi na slici jer nije najreprezentativnija jeste mala bočica sa tečnošću i krpica za brisanje ekrana. Od ovog se ne odvajam, nikada! Svi znamo koliko nam se telefoni prljaju, posebno nama devojkama, od pudera. Bukvalno ne idem nigde bez ovog čuda. Osećam prljavo kad ne očistim telefon :D (bolesno, zar ne?). Kupila sam ih u setu u Com Trade-u.

Sa mnom je uvek i mali rokovnik. Od osobe koja želi da bude organizovana, mogu da kažem da sam zaista postala organizovana. Tu pišem ideje za postove, planove i pravim to do liste.

Po ovim vrućinama moj saputnik je i Vichy mineralizovana termalna voda. U pitanju je inovacija termalne vode, koja ima mnogo više minerala (čak 13!). Em što fantastično osveži, odlično ide preko šminke.

Uvek sa sobom nosim punjač (ko ga još ne nosi?). Definitivno moram da nabavim onaj noseći, ali uvek nešto iskrsne. Ako imate preporuku za dobar, ostavite u komentaru.

Clinique Sweet Pots Sugar Scrub & Lip Balm - Najbolji balzam za usta koji sam probala! Dugo traje na ustima, nema nikakv miris ni ukus, a jako lepo nahrani usta i zaista imam osećaj da im nešto radi, za razliku od ostalih koji samo pogoršaju stanje. Pilingom nisam nešto preterano oduševljena, za moj ukus je previše blag, ali to ne remeti moje oduševljenje ovim proizvodom. Sve preporuke!

Kad pogledam, nosim zapravo baš malo stvari sa sobom (uzmite obzir da je ovo ipak mala tašna). Jednom ću uraditi i sa velikom.

Šta vi nosite sa sobom u tašni?