Uvodim novu rubriku na blog, koja nije toliko nova koliko je dobila novi naziv. U pitanju su favoriti, koji ne moraju da se svode na kozmetičke ali mora da ih bude pet. Što znači da moraju biti ultimate favoriti. Ovog puta će biti samo dekorativa u pitanju.
Odavno nije bilo ove vrste posta, a znam da ih volite! Iz tog razloga sam rešila da podelim sa vama par proizvoda koje volim i koristim.

Sigurna sam da ste svi čuli da je Catrice stigao u DM. Iz njihovog asortimana sam probala rumenila i karmine. Njihova rumenila pobožno skupljam, imam ih oko šest i stvarno su dobri. Postojani, solidno pigmentovani i ne truše se. Ovog puta sam želela da probam njihove pudere i korektore jer sam čitala samo reči hvale po internetu. Puder sam uspela da nadjem, ali korektore nažalost nisam, iako sam pokušavala u više navrata da ih pronadjem. Uzela sam Catrice All Matt Plus tečni puder kao zamenu za moj omiljeni Revlon ColorStay koji koristim samostalno ili u kombinaciji sa kremom ili laganijim puderom. Ovaj je dosta blaži od Revlonovog. Prekrivanje mu je srednje, ali u dva sloja se dobije jako pokrivanje. Izbor nijansi je fenomenalan! Moj je 020 Nude Beige, druga najsvetlija, dok je prva bela kao zid. Odlična vest je da će oni izrazito svetli sigurno pronaći svoju nijansu ovde. Nanošenje je lako, ne suši se brzo kao Revlon CS pa imate sasvim dovoljno vremena da ga nanesete. Postojanost je jako dobra i kad se skida, ne skida se u flekama. Velik plus ide i za pakovanje, koje je stakleno i mat za nepunih 900 dinara. Sve pohvale od mene!

Druga omiljena stvar ovog meseca je Aura Correct Me korektor. Preko hejta došli smo do ljubavi. Žalila sam se kako mi nije dovoljno jak u odnosu na NYX-ov HD korektor, ali pored toga što NYX-ov potrošim u rekordno brzom roku, mnogo mi se i uvlači u borice oko očiju. Koristim nijansu 302 i 306, jednu za posvetljivanje, a drugu za prekrivanje nepravilnosti.

U poslednjih nekolko meseci, ne mogu da zamislim svoju svakodnevnu rutinu bez upotrebe hajlajtera. Za sve to je zaslužna Jelena sa bloga Beautyfineprint kraljica hajlajtera. Devojka sa masnom kožom koja obožava hajlajtere u svim formama. Svoju ljubav prema njima je prenela i na mene. Ima dva meseca kako koristim NYX Born To Glow tečni iluminator u nijansi Sunbeam. Koristim ga tako što ga pomešam sa puderom (ali u veoma malim količinama) i nakon toga ga stavim na mesta koja želim. Nanosim ga prstima utapkavanjem, bolji izbor od bilo koje četkice. Ono što mi se manje dopada jeste što sam primetila da ima krupnije šljokice, pa nije baš preporučljivo mešati ga sa puderom. Vrlo rado ga koristim i jako se lepo sija. Kupiću i drugu nijansu koja je dosta toplija od ove. Iz nekog razloga volim hladne hajlajtere, iako imam topli podton. Ima 18ml i košta oko 900 i nešto dinara. U komentarima mi obavezno preporučite neke tečne iluminatore koji imaju reflektujuće čestice, a ne krupne šljokice.

Još jedan komad šminke koji obožavam jeste nova Maybelline The Falsies Push Up Drama Maskara. Odlično mi produži trepavice i što je još važnije, da im gustinu a ne slepi ih. Ono što se nekim možda neće dopasti jeste silikonska četkica. Ja nemam problem sa njima i fino sam se snašla. Pored ove, imam sigurno još četiri otvorene maskare, ali ova je definitivno najbolja i vraćaću joj se.

I za kraj jedno velike iznenadjenje Clinique Moisture Surge gel krema. Clinique mi nikada nije bio posebno privlačan, kad je preparativa bila u pitanju. U periodu kad sam vodila bitku sa bubuljicama, moja tada omiljena blogerka Katie Snooks je imala ogroman problem sa licem neposredno nakon korišćenja njihove cele linije. Od tad gajim neku podozrivost prema njima. Moram reći da sam bila u velikoj zabludi. Trenutno testiram travel size Moisture Surge gel kremu i mogu vam reći da je ovo jedna od najboljih krema za masnu kožu koju sam probala. Ispunjava sve ono što tražim od jedne kreme. Brzo se upija, fantastično hidrira kožu, osećaj nakon nanošenja je divan i odlična je kao podloga za šminku i nije mi izazvala nikakve probleme na licu. Da li možete da tražite još nešto od kreme?


Koji su vaši kozmetički favoriti ovog meseca?