Ne brinite. Nisam zaboravila na ovu rubirku, samo mi je manjkalo inspiracije. Skoro mi je palo napamet kako svi mi koji imamo problem sa licem imamo identične zablude u pogledu dejstva kremi.
Tu pre svega mislim na kreme protiv bubuljica.

U pitanju su sledeće zablude:

- Kada lice bukne od kreme, vodite se time da je to samo faza "čišćenja". Vremenom sam naučila da ta faza čišćenja ne postoji. Ako vam lice bukne to prosto znači da vam krema ne odgovara. Slušajte svoju kožu.

- Pored faze čišćenja kad vam se celo lice upali, ne valja ni kada vam pojedinačno tera bubuljice napred. Npr. kad potkožna postane ogromna bela bubuljica. Uz odgovarajuću kremu ta ista potkožna će nestati bez sazrevanja.

- Nije dobro da vam se lice crveni, peče i svrbi. To je znak da vam krema ne odgovara. Ovo može da vam se desi ukoliko koristite kreme sa kiselinama.

- Stavljanje kreme u velikim količinama. Ja sam imala veliki problem da naučim da je manje više. Kreme protiv bubuljica su često dosta koncentrovane i potrebno ih je ravnomerno naneti na deo gde imate bubuljice. Umela sam da preterujem i da stavljam veliku kolicinu krema na odredjena mesta. To se završavalo tako što sam ja bila spržena. Koža crvena, isperutana, a problem je i dalje tu.

- Kremi je potrebno vreme da deluje. Dešavalo se da u periodu od mesec dana isprobam po nekoliko krema i završim sa gorim licem nego što je bilo. Bilo je jače od mene. Verujem da znate o čemu pričam.

Fotke: Jelena (Moj neseser)

Da li se slažete sa navedenim? Da li pravite iste greške? Da li bi dodali nešto?