Sigurna sam da svi imamo trenutke kada nam nije dan. Malo smo spavali ili se bliže rokovi, a vremena nema i to se sve reflektuje na lice.

Kako bih izbegla milion pitanja poput "šta mi je, šta nije u redu" volim da se vodim onim  fake it till you make itJ

Što se više spremam, to ću se bolje osećati. Koliko god bili neispavani ili loše raspoloženi, ukoliko se naterate da izadjete iz kreveta, našminkate se, namestite frizuru i obučete omiljeni komad garderobe bićete ponosni na sebe i mnogo ćete se bolje osećati!

Volim da se potrudim oko šminke, iako mi u tom trenutku možda nije do toga. Istina je da me ceo proces šminkanja opušta i smiruje.

Postoji nekoliko proizvoda koje u tim prilikama obavezno koristim.
Karmin je stalna postava moje rutine, ali se dešava da ga ne stavim. Kada mi nije dan obožavam da stavljam boje u kojima se osećam moćno poput ciklama od Bourjois Velvet Matte Ping Pong ili crvene Inglot 429. Malo boje ne može da škodi, a lice poprimi drugi izraz.
● Meni parfem uvek popravi raspoloženje. Nekad se desi da u silnoj žurbi zaboravim da ga stavim, ali u onim danima je neizostavni deo spremanja. Biram onaj koji budi najlepši osećaj, u ovom slučaju još uvek rado nanosim Chloe Love Story.
Ajlajner i to Sigma Legend Line Ace. Mislim da je nemoguće opisati koliko se bolje i lepše osećam kad izvučem ajlajner. Trudim se da ga izvučem što je bolje moguće. Mislim da je ovaj jedan od najboljih ajlajnera koje sam probala. Odlično je pigmentovan, izuzetno se lako nanosi. Ono što ga razlikuje od drugih jeste četkica, koja je tanka i omogućava da se vrlo precizno nanese ajlajner.
● Nemojte se plašiti hajlajtera! Malo svetla na licu ne može da škodi, pa čak i ako imate masnu kožu. Ima već par meseci kako sam počela da koristim hajlajter. Iako imam masnu kožu volim da ga staljam. Trenutno mi je favorit Essence So Glow Cream To Powder u nijansi 10 Look on the bright side. Daje licu jako lep sjaj. Formula je jako zanimljiva, kremasta je i dok se razmazuje pretvara se u puder. Treba znati raditi sa njim. Pokušavala sam četkicama da ga nanosim, ali najbolji efekat se postigne kad ga nanesete pristima. Obratite pažnju da ga dobro izblendate. Koristim razne hajlajtere ali se nekako uvek vratim njemu.


Koji su vaši must have proizvodi kada vam nije dan?