Od onih sam koji istinski vole i uživaju u šminkanju. Od početka blogovanja nisam pisala ovakvu vrstu posta, iako sam želela. Ovog puta tu grešku ispravljam i pokazujem vam šta koristim svaki dan.
Kao podlogu koristim mešavinu Deborah DD kreme i novog Max Factorovog pudera Miracle Match. Dobijem savršenu nijansu i neko srednje prekrivanje. Moram priznati da mi je prethodni puder Face Finity 3u1 bolji od Miracle Matcha. Tekstura je laganija, nijanse su nekako prirodnije i bolje je prekrivanje.
Nakon nanošenja pudera, popunjavam obrve. Pripadam onoj grupi srećnica koje su u mladosti "izgubile" obrve. Bila sam toliko pametna da sam ih čupala voskom i sad imam delove koji ne mogu da porastu. Uvek koristim dva proizvoda za iscrtavanje, od kojih je jedan obavezan, a to NYX gel za obrve koji je vodootporan, Korstim ga nakon što iscrtam obrve senkom. Ne usudjem se da ga koristim samostalno jer nemam definisane obrve pa izgleda ružno. Trenutno isprobavam Essence set za obrve koji dolazi u preslatkom pakovanju, sa super praktičnom malom pincetom i četkicom. Senke su vrlo pigmentovane i kombinujem prve dve nijanse.
Omiljeni korektor mi je NYX HD concealer u nijansi CW04. Nisam našla nijedan drogerijski korektor koji ovako dobro prekriva. Nijansa mi je savršena, jedina mana je što ume da se uvuče u borice ispod očiju. Još jedna stvar koju sam primetila jeste da ulažu manje u ambalažu? Kupila sam dva korektora pre možda dve nedelje i oba su se isprala. Crna slova su nestala. Nikad mi se to pre nije desilo sa njima.
Rumenilo koje ovih dana najčešće koristim jeste Catrice Illuminating Blush u nijansi Chequered and Cheeky. Boja je jako lepa, breskvasto kajsijasta. Nije previše pigmentovana pa taman može lepo da se dozira.
Kao i sve i mene je uhvatila pomama za hajlajterima. Ovih dana najviše koristim Collistar Fard Ombretto rumenilo/hajlajter koji daje jako diskretan, topao sjaj.
Naravno, tu je i karmin. Obožavam karmine, to mi je omiljeni deo dekorative. U poslednje vreme sam se osmelila i nosim crveni ruž. Sve ih više imam, a favorit mi je Inglot 429 u mat varijanti.
Odlično pigmentovan i vrlo postojan.

Pored ruža, neizostavni deo make up rutine jeste ajlajner. Ovih dana testiram novi L'oreal Superstar Liner. Na prvo korišćenje mi je bio dobar, lako se nanosi, precizan je i postojan. Kroz malo bolje testiranje, primetila sam da ne ispušta dovoljno boje, što je vrlo frustrirajuće kad želite brzo da se našminkate. Moram dva ili tri puta da predjem da bih dobila punu crnu boju. 

Što se tiče L'oreal Superstar maskare, na prvu loptu me je razočarala ali smo se ubrzo zavolele. U početku je bila previše tečna i nisam videla da nešto posebno radi  mojim trepavicama. Kako se sušila bila je bolja. Lepo uvije trepavice i da im volumen.
Too Faced Semi Sweet Chocolate je najsladja paleta koja postoji na tržištu. Pored toga što lepo izgleda, ona i miriše na čokoladu! Sastoji se od šesnaest senki, od kojih četrnaest imaju po 0.95 grama i dve po 2.2 grama. Pigmentacija je jako dobra. Lako se blendaju i postojane su.

Što se tiče alata, za lice najviše koristim Real Techniques i Sigma četke, a za oči kombinujem Zoeva i Sigma četke.

Sa slike su pobegla dva proizvoda koja koristim, jedan od njih je je Artdeco fiksirajući puder o kojem sam pisala ovde
Jedan od najboljih fikrsirajućih pudera, produžava trajnost šminke i sa njim teže prosijam što nije slučaj sa ostalim puderima ovakve vrste.

Drugi proizvod je puder u kamenu iz NYX palete za konturisanje. Slučaj kao sa hajlajterima, ni ja nisam posustala i isprobala sam tehniku i od tad je svakodnevno koristim. Naravno u vrlo svedenim količinama.
Iako nije šminka, sastavni je deo procesa ulepšavanja, Chloe Love Story parfem. Nedavno je izašao i miris je jako lep. Citrusan ali elegantan.

Kako izgleda vaša make up rutina?