Znate onaj osećaj kad vam je sve dosadilo, sve je isto i to vas ubija? Ja u takvim trenucima menjam  frizuru.
Već duže vreme razmišljam da promenim boju kose koja je dosta različita od one prethodne.
Odlučila sam se za tamnije braon i ispala..skoro crna. 😄 Povrh svega ispala sam šarena jer imam pramenove od blanša, pa sam se u tri dana tri puta farbala. Dobro je što uopšte imam kosu na glavi. Bitno je da je na kraju sve ispalo kako treba. Čudna sam sebi, još uvek se navikavam na boju (i naočare). Ne dopada mi se što vuče na crno, ali nadam se da će se isprati (pošto sam se ofarbala svetlo smedjom farbom).
Kao da kosa nije bila dovoljna, uzela sam i naočare. Ne iz fore, već iz razloga što sam oštetila vid od tolikog učenja.😄 Kako vam se dopadaju?

Bluza - Stradivarius
Suknja -H&M
Tašna - H&M
Cipele - Bershka
Ogrlica - Stradivarius


Fotke: Jelena Milosavljević (Beautyfineprint)

Kako vam se dopada nova boja kose?