Sigurna sam da vam je poznat onaj osećaj kad užasno želite neki komad odeće i onda kada ga napokon uzmete iz nekog razloga vam se više ne dopada. Postane zaboravljen. To se meni desilo sa ovom jaknicom/blejzerom.
Ima sigurno godinu dana kako sam ga kupila, a on čuči zapostavljen.
Skoro mi je palo napamet da ga obučem i od tada se lepo družimo. Jaknica se sastoji iz dva dela, jedan je kožni (imitacija), a drugi je od trikotaže.  Ono što je još više čini zanimljivom jeste što je trikotaža iz dve boje, crno-bele i bele. Stoga, može da se nosi kao klasičan blejzer i kao jaknica/džemperak.
Poenta moje pričice je da uvek date stvarima šansu. Niste džabe bacili pare i sa razlogom vam se taj komad toliko svideo pri kupovini.
Majica - Stradivarius
Jaknica - Stradivarius
Farmerke - H&M
Čizmice - H&M
Ogrlica i prsten - H&M
Rančić - Stradivarius

Fotke: Jelena Beautyfineprint