Danas sam tu sa pričom o novoj ogrlici, a pre toga ćemo se malo osvrnuti na istoriju statement ogrlica.
Iako su izazvale bum davne 2009. godine, njena istorija se nazire daleko pre toga. Statement ogrlica ima dugu istoriju iza sebe u Indiji i drevnom Egiptu.
U Indiji pripadnici srednje i više klase su nosili velike, zlatne i masivne ogrlice. S druge strane, njihova plemena su nosila masovne, srebrne ogrlice.
Što ste imali više zlata/srebra na sebi značilo je da ste bogatiji.

Mislim da današnje ogrlice više podsećaju na one iz drevnog Egipta.
Postojale su dve vrste ogrlica. Jedne su podsećale na kragne (collars) i bile su izradjene od skupog kamenja, zlata i grnčarije. Bile su jako velike i protezale su se celom dužinom grudnog koša. Bile su nešto laganije u odnosu na pektorale, pre svega zbog materijala od kog su radjene.

Druga vrsta ogrlica, pektorala su bile nešto masivnije od prvih i pravljene su isključivo od bakra i zlata. Po sebi su imale iscrtavane simbole i umetke. Nosili su ih žene i muškarci, podjednako. Oni koji su bili bogatiji, svoju moć su iskazivali jarkim bojama na ogrlici

Na kraju ćemo se složiti da je pored oblika, ostalo i ono da što je veća to je bolja.
Upravo takva jeste ova Zarina ogrlica. Pored one plave, ova mi je omiljena. Često je nosim jer se lako kombinuje i uklapa se u sve stilove. Od svakodnevnih do formalnijih, večernjih. Dosta je teška, ali ja sam se toliko navikla na nju da mi uopšte ne smeta. Sa ovakvom vrstom ogrlica ne može da se pogreši. Posavetovala bih vas da kada se odlučujete za ovakvu vrstu ogrlica uvek birate jednobojne. U suprotnom možete da izgledate jeftino, a sigurna sam da vam to nije cilj. U nastavku možete pogledati kako sam kombinovala ovu ogrlicu. Da li vam se dopada?

*Prva fotka outfita je delo Ivane Džamić (Fade Eye). a poslednje dve od Jelene Đukić (Moj Neseser)