Tema današnje rubrike će biti "Hidratacija masne i problematične kože". Na prvi pogled nekima smešna, ali vrlo ozbiljna tema.
U interakciji sa onima koji imaju problematičnu kožu vrlo često nailazim na zabludu da masnu kožu ne treba hidrirati. Vode se time da je dovoljno masna i da je potrebno tu masnoću "ukloniti" isušivanjem. Onda završe sa crvenom, isperutanom kožom koja se i dalje masti.

Problematičnoj, kao i svakom drugom tipu kože je potrebna hidratacija. Kreme namenjene borbi protiv bubuljica su u velikom broju slučajeva jake i agresivne i hidrirajuća krema je neophodna.
Za masnu i problematičnu kožu razlikujemo dve vrste dnevnih/hidrirajućih krema: rekonstruktivne kreme i fluide.

Rekonstruktivne kreme se koriste kada tretirate bubuljice jakim kremama pa narušite hidrolipidnu barijeru. Tada vam je koža isušena, crvena i vrlo osetljiva. Ona je malo gušća od ostalih krema namenjenim za masnu kožu. Prvenstveni cilj joj je vraćanje kože u normalu, stoga ne matira već smiruje, omekšava i dubinski hidrira kožu. Nekomedogene su (ne zatvaraju pore) i nemasne. To su kreme kao npr Bioderma Sebium Hydra, Avene Clean-Ac krema, Exfoliac Rekonstruktivna krema...

Fluidi ili emulzije za lice su vrlo tečne kreme za mešovitu i masnu kožu. Vrlo su lagane, blago hidriraju i matiraju lice. Momentalno se upijaju i ne zatvaraju pore. Odlične su kao pogdloga za šminku. Mogu se koristiti samostalno ili u kombinaciji sa rekonstruktivnom kremom. Fluid možete koristiti kao podlogu za šminku, dok rekonstruktivnu kremu svakodnevno, na dnevnoj bazi.

Ovde možete pogledati moje predloge, kao i mini recenzije dnevnih krema za problematičnu kožu.

U tim predlozima se ne nalaze ove dve kremice koje trenutno koristim, pa ću vam ukratko napisati moje utiske o njima.
*Vichy Aqualia Thermal Light - Ovu kremicu testiram dobra dva meseca i moram reći da mi se mnogo svidja. Odlična je kao podloga za šminku. Nešto je izmedju fluida i lagane kreme, svidja mi se koliko brzo se upije, a opet hidrira kožu. Obično imam problem da mi je krema za masnu kožu previše lagana u smislu da mi ne hidrira dovoljno lice, ali ova je taman. Osećam kako mi hrani kožu i smiruje lice. Nakon što se upije, koža je zaista hidrirana i imam osećaj kao da sam nešto namazala na lice (ali ne u lošem smislu).
*Vichy Normaderm hidratantna nega za kožu sklonu nepravilnostima - Vichy kaže da smanjuje nepravilnosti, uklanja mitisere i sprečava nastanak novih bubuljica. Ja kažem da je u pitanju rekonstruktivna krema. Gušća je od klasičnih emulzija/kremi za masnu kožu i mislim da bi bila idealna kao dodatna nega. Nešto se sporije upija od Vichy-ijeve Aqualia kreme i čini mi se da više hrani kožu. Mislim da je pun pogodak kao dodatna nega uz jače kreme protiv bubuljica. Koristim je kad osetim da je licu potrebno više nege.
I za kraj, jedan mali poklon za vas! :) Možete osvojiti Vichy Normaderm hidratantnu kremu kao i La Roche Posay Effaclar Duo kremu protiv bubuljica. Uslovi su sledeći:
  • Potrebno je da lajkujete fejsbuk stranicu Beauty stuff by Ana;
  • U komentaru ostavite email adresu i odgovorite na pitanje: Koje postove biste voleli da čitate na blogu?
Igramo se do 16-og oktobra. Srećno svima!


Follow

Slike: Jelena sa bloga Moj neseser

*PR uzorak