Da li ste razmišljale bez kojih četkica ne možete da zamislite svoju makeup rutinu?
Ovih dana intenzivno razmišljam o tome, vodjena mišlju kako uvek kada putujem negde ponesem brdo četkica. I nakon nedelju dana razmišljanja uspela sam da svedem svoju listu na čitavih pet četkica, bez kojih nikako ne mogu da zamislim svoju rutinu šminkanja. Za nekoga ko nije toliko zaludjen šminkom pet četkica je i previše, ali računam da me prate zaludjenici kao što sam ja.
Prva na redu nije četkica, ali spada u alat bez kojeg ne mogu da zamislim nanošenje pudera, a to je Ebelin Beauty Blender. Sigurna sam da ste svi čuli za beauty blender. U pitanju je sundjer jajastog oblika, koji se koristi za nanošenje tečnog pudera i za kremaste proizvode. Da bi mogao da se koristi, potrebno je da bude vlažan. Fantastičan je kod pudera koji su jaki jer upije dosta proizvoda, a na kožu ide količina koja je zaista potrebna. Ne volim da koristim četke za nanošenje tečnog pudera (iako ne odustajem od kupovine istih) jer se puder uvek vidi. Izgleda neprirodno i ostaju mi štrafte, još ako nijansa nije u potpunosti moja izgledaće jako ružno. Isto tako volim da ga koristim za razmazivanje kremasta konture, odličan je. Preporučujem svima!
Sledeća na redu jeste Real Techniques četka za rumenilo. Moja omiljena četka za rumenilo! Dovoljno velika za moje obraze i tako nežna. Imam je pune dve godine i odlično me služi. Nije promenila oblik, nije se raspala, jedino što su slova počela da blede. Jednostavno obožavam ovu četku i nikako ne bih mogla da zamislim šminkanje bez nje. Nikad nisam koristila kose četke za rumeilo, one su mi uvek bile rezervisane za kontur.
Real Techniques Buffing Brush jedna od njihovih najpoznatijih četki. Uglavnom se koristi za nanošenje tečnog pudera. Ja sam joj našla drugu namenu, a to je nanošenje kamenog ili fiksirajućeg pudera u prahu. To je jedan od koraka koji nikako ne propuštam kad je šminkanje u pitanju. Kako sam masnokožac uvek moram da fiksiram puder nečim kako bi to izgledalo lepo i kako se ne bih sijala kao luda. Meni je idealna za nanošenje pudera u prahu/kamenu jer lepo nanesem puder i pored toga je užasno nežna.


Sigma E40 Mogla bih prstima da nanosim senku, ali bez četkice za blendanje ne mogu da živim! To je bilo razmišljanje na temu četkica za šminkanje očiju. Ova Sigmina mi je trenutno favorit. Pisala sam o njihovim četkicama ovde.

Sigma E05 Svi koji me poznaju upućeni su u to da bez ajlajnera ne izlazim iz kuće. Tako da je ova četkica must have. Do sada sam koristila sve koso sečene četkice i ove u špic su pravo otkriće. Jednostavna je za korišćenje, omogućava mi precizno i brzo nanošenje gel lajnera. Nešto više o njoj možete pročitati ovde.
Bez kojih četkica vi ne možete da živite?