Ovo mi je jedan od najdražih postova jer ga krase najlepše fotografije do sada. Sigurna sam da već znate da sam počela da se slikam sa Jelenom sa bloga  Moj neseser.Tek smo počele, a rezultati su više nego fantastični.

Dogovorile smo se da se nadjemo u Martaanu kako bi slikale rodjendanski outfit. Provele smo par sati slikajući. Inspiracije je bilo na sve strane, a mi smo uživale i smejale smo se gledajući šta smo sve bile spremne da uradimo za dobru fotografiju. Potpuno smo ispremeštale unutrašnjost Martaana, onako kako nama odgovara. Očekivale smo da će nas svakog trenutka izbaciti, ali nisu i hvala im!
Kao što rekoh ovo je moj rodjendanski outfit. I da, napunila sam 21 godinu :D Ovo mi je bio jedan od najlepših rodjendana ikada koji sam provela sa dragim osobama. I ne, ne osećam se nimalo drugačije, mrzim to pitanje. :D
Što se tiče moje odevne kombinacije, haljina je zvezda posta. Uzela sam je u HM-u, kao i ogrlicu. Baletanke i tašnicu ste mogli da vidite do sada. Šešir je dao posebnu notu celoj priči. Uzela sam ga od bake i znam da je stariji od mene, ali to se ne vidi uopšte.
Fotografije su priča za sebe, svaka je lepa na svoj način i svaka priča neku drugu priču. Bilo ih je jako puno, a ja sam jedva odlučila koje su mi najlepše.
Haljina - H&M
Ogrlica - H&M
Baletanke - H&M
Tašnica - Tally Wejil
Šešir - Bakin
Naočare - Kinezi

Photos by: Jelena sa bloga Moj Neseser