Leto nam je zvanično stiglo, a ja željno iščekujem more!
Ovih dana nam vreme nije bilo obećavajuće, podsećalo je na hladni novembar. Mislila sam da ću i ovaj rodjendan (koji je sutra :D ) provesti kišno, ali to neće biti slučaj! Vruće je i sparno, baš kako treba. Počela sam da prizivam more i odećom, najviše suknjom koja me užasno asocira na more i koja je zvezda ovog posta! Volim duge suknje, lagane su i tako se dobro i lako kombinuju. Nisam uspevala da nadjem dugu suknju kakvu želim, najpre nisam nalazila dezene i boje kakve hoću i neku suknju koja nema onaj crni ružni lastiš koji visi. Kako mama ume da šije, rešile smo da mi sašije nekoliko suknji. Jedva čekam da vam ih sve pokažem.
Kao što možete primetite, fotografije su ovaj put malo drugačije. Ovaj put sam se fotkala sa Jelenom koja stoji iza bloga Moj Neseser.

Majica - Stradivarius
Košuljica - Bershka
Sandale - Bershka
Tašna - Zara
Suknja - maminih ruku delo

Photos by: Jelena sa bloga Moj neseser