Pre nekih 6 meseci javila mi se na mejl devojka koja ima isti problem sa licem kao i ja, kako bi mi pohvalila blog i izmedju ostalog rekla da se bavi fotografijom i da mogu da je pozovem bilo kad ako budem htela da se slikam ili snimam.
Bila sam oduševljena podrškom i samom idejom o tome da me neko nekad slika. Odavno želim da ubacim outfit postove na blog. Od kad sam počela da ga pišem, znala sam da ću ih u nekom trenutku ubaciti. Ali uvek mi je nešto nedostajalo. Da li su to bile stvari, dobar fotoaparat. Pa onda pitanja da li imam dovoljno stvari za tako nešto. Ja sam samo običan student koji se oblači u Zari, H&M-u, Bershki, Stradivariusu. Student koji nema 20 pari obuće i tašni. Tako da ćete kod mene vidjati i iste stvari, ali drugačije iskombinovane.
Elem, da predjem na stvar. :D Javim se pre nekoliko dana Ivani i ispričam joj šta sam naumila. Iako nisam očekivala odgovor jer je prošlo više od pola godine, vrlo brzo sam dobila odgovor i dogovorile smo se za vreme i mesto i evo šta je iz toga proizišlo. :)
Moram priznati da sam bila vrlo nervozna, jer nisam znala kako će sve to ispadne i kako ću se ponašati pred kamerom. Ali malo je reći da sam prezadovoljna. Ivana je prijatna i užasno talentovana devojka, tako da sam se džabe brinula.
Zajedno sa dečkom vodi blog Fade Eye. Obavezno svratite, slike su fantastične.
Što se tiče oblačenja, volim da se oblačim kao mala damica i obožavam da kombinujem zaboravljene mamine i bakine stvari sa novim, što ćete imati prilike da vidite. Sada je bila u pitanju jedna girly kombinacija koju volim da nosim u grad i na fakultet.
Ostavljam vas da uživate u slikama, a sledeći put obećavam da neću daviti sa tekstom. Obavezno javite utiske u komentarima :)

Mašnica - H&M
Naočare - Kinezi
Ogrlica - Zara
Košulja - Stradivarius
Suknja - H&M
Čizme - Safran
Kaput - Bershka
Prstenje - H&M
Tašna - H&M

Photos by: Ivana (Fade Eye)