Nedavno sam imala priliku da ispred Wannabe TV-ija pričam o tome kako bi trebalo da izgleda večernja rutina čišćenja problematične kože.
Cilj je bio pokazati devojkama kako bi trebalo da izgleda pravilno čišćenje problematične kože. Pokazati da je mnogo bitnije pravilno negovati kožu, nego imati skup puder. Prvo negovana koža, pa onda puder. Nama koji pišemo i čitamo blogove je to poznato, ali sa velikim brojem devojaka to nije slučaj.
Kako da negujem lice: Večernja nega i čišćenje lica

Skoro sam dobila pitanje da li je potrebno lice umivati nekim sredstvom za umivanje ili je dovoljna samo voda, što pokazuje da je ipak potrebno uputiti devojke u sam proces čišćenja lica.
Uživala sam snimajući video i mislim da je ovo odličan način da se pokaže devojkama kako treba negovati kožu i koja je to vrsta proizvoda koju bi trebalo da koriste.
U videu sam pokazala koji su to koraci u čišćenju lica, zašto je masna i problematična koža specifična, a od pomenutih proizvoda sam koristila micelarnu vodu kojom sam bila zadovoljna.

Kako vam se čini koncept videa? Koliko devojaka oko vas se vodi ovim ritualom čišćenja lica (skidanje šminke, gel, tonik, krema)?