Donosim Vam još jednu u nizu, recenziju La Roche Posay Effaclar Duo kreme za nepravilnosti.
Svi znate koliko mi je Skinoren bio dobra krema protiv bubuljica, ali on je delovao samo do odredjene granice, vidno bi smirio lice  i blago izbledeo fleke. Kad mi se lice napokon smirilo posle epizode sa Alchemy serumima, bilo  mi je potrebno nešto jače. Tada je na scenu stupio dobro poznati Effaclar Duo.
Šta kaže La Roche Posay o ovoj kremi?
"EFFACLAR DUO je kompletan proizvod za negu kože koji kombinuje 4 aktivna sastojka koji deluju na dva glavna simptoma kože sa nepravilnostima: Izražene nepravilnosti; niacinamide i pirokton-olamin deluju protivupalno i štite kožu od nastanka novih nepravilnosti. Pore začepljene sebumom: kombinacija LHA i linolne kiseline odčepljuje pore i podstiče odstranjivanje odumrlih ćelija odgovornih za blokadu pora. Ti aktivni sastojci kombinovani su sa termalnom vodom La Roche-Posay koja umiruje, deluje protiv iritacija i umanjuje crvenilo."

Šta ja kažem na sve to?

Krema stvarno radi ono što kaže. Od kad je koristim izašle su mi najviše 2 ili 3 bubuljice. Lice mi više uopšte nije upaljeno, tako da ni ožiljci koje imam se uopšte puno ne primećuju pošto sama koža izgleda zdravije i ujednačenije. Čak su i mitiseri počeli da mi se povlače, što mi je prosto neverovatno, ni sa jednim proizvodom se to nije desilo do sada. U mom slučaju, uklanja ih tako što ih sasuši (naravno ne sve odjednom) i posle je potreban samo blagi piling kako bi ih uklonila. Kako deluje na bele upaljene bubuljice? Prvi dan nakon nanošenja ih nekako učauri i počne da ih "uvlači" u kožu i nakon toga polako nestanu.  Krema je gelaste teksture bele boje. Upija se veoma brzo. Kad mi izađe bubuljica, dobro je natapkam ovim i ona se u roku od 2-3 dana povuče. Ali ne preterujte, ja sam uspela da se spržim i to baš pred prijemni (nervoza je učinila svoje), kremu sam natrpavala svaki put kad bi je bubuljica upila i završila sam spržena, mogla sam da skidam kožicu sa tih delova lica.
Jako lepo deluje i na fleke, izbeljuje ih i mnogo manje se vide. Nadam se da će uspeti skroz da ih izbeli.
Dolazi u beloj tubici od 40ml sa veoma higijenskim dozerom, koje Vam omogućuje ciljano nanošenje kreme. Krema se može naći u svim Lilijevim drogerijama i bolje snabdevenim apotekama. Ja sam moju uzela u Srbotrade apoteci po ceni od 1250 dinara (u ovoj apoteci na Bulevaru su najniže cene, pa Vam preporučujem tamo da kupujete :) )
Kao što sam već rekla krema je gelaste strukture, bele boje sa nekim blagim osvežavajućim mirisom koje brzo ispari. Kad se nanese, brzo se upija, ne pecka, desi se da ponekad zasvrbi, ali ništa što se ne može istrpeti.
Kremu preporučujem svima, onima sa problematičnom kožom kao i onima koji povremeno imaju problem sa jednom ili dve bubuljice. Nemam zamerki na kremu, ali bila bi savršena kad bi regulisala mašćenje kože (možda nekome to upravo i radi, ali meni izgleda nema pomoći).


Follow

Kakva su Vaša iskustva sa ovom kremom? Da li Vam "radi" posao?