Review: AHA program Prima kozmetika

Danas vas izvestavam o Priminom AHA programu :)
 U njihovim proizvodima moze se naci: glikolna kiselina (glycolyc acid), mlecna kiselina (lactic acid), jabucna kiselina (acidum malicum), vinska kiselina (tartaric acid) i limunska kiselina (citiric acid).
Ovi proizvodi predstavljaju, zapravo samo pripremu za prave tretmane sa vocnim kiselinama od 20%, 30% i 40%.

Ja sam u njihovu prodavnicu otisla sa namerom da uzmem kremu od 15% , serum od 20%  i neutralizator, ali nisu hteli da mi prodaju :D i zavrsila sam sa ove 3 stvarcice i to:
  1. Tonik za lice;
  2. Mleko za lice;
  3. Krema 10%.
Pocecu sa mlekom za lice:
Mleko za lice sadrzi 5 % kiselina i pH 3 i ja ga koristim za skidanje sminke sa lica (nikako ociju), sasvim lepo skine puder. Kada se nanese prvi put, malo svrbi i pecka, ali to je normalno i prodje vrlo brzo.
Tonik za lice takodje sadrzi 5 % kiselina i pH 3, koristim ga nakon sto se umijem (pre stavljanja kreme) i uvece pred spavanje ga koristim. Oni tvrde da kozi vraca vlaznost i daje hidrira kao i da jaca celijske zidove, meni je koza od svega ovoga suva (sto je normalno), tako da je to hidriranje cista glupost po meni.
Krema za lice 10 % - ja je koristim kao masku, prvi put sam je drzala 15min i svaki put produzavala dok nisam dosla do sat vremena, onda moze da se prespava sa njom, ali ja je ne koristim kao nocnu, nekako mi vise odgovara da je koristim kao masku. Kad sam dosla do toga da je drzim i sat vremena, onda sam presla na sledece - namazem jedan tanak sloj i pustim da upije i posle na kriticna mesta namazem deblji sloj i drzim jos nekih 10-20 min. Kakva je krema? Za pocetak, "varljiva" jedno jutro se probudim sa bas lepim licem, a onda vec sledece pocne da mi izvlaci necistoce napolje, nije to tako lose uopste, primetila sam takodje, da mi bubuljice brze prodju od kad koristim ovu kremu (masku). Lice mi je nekako cistije u svakom slucaju, nadam se da ce mi od ove kreme proci i udarne fleke sa obraza. Krema kad se namaze, uzasno svrbi i pecka, to traje u pocetku par minuta i onda prestane..

Ono sto je normalno u toku koriscenja ovih proizvoda jeste suva koza koja se peruta. Iako sve ove proizvode koristim na celom licu, suva mi je "samo" T zona i osecaj neprijatnog zatezanja ublazavam Avene serumom, a oni preporucuju hijaluronske ampule kao negu kod kuce u kombinaciji sa njihovom hidratantnom kremom.

U svakom slucaju planiram da koristim jos neke proizvode iz njihovog AHA programa, dok nije doslo sunce, obavestavacu vas, naravno.

Volela bih da napomenem da u toku koriscenja ovakve vrste proizvoda neophodna je krema sa zastitnim faktorom!

Kao losu stranu navela bih to sto svi proizvodi imaju parabene u sebi, olaksavajuce je to sto se nalaze na poslednjem mestu.

Cena ovih proizvoda je bila iznenadjujuce jeftina, sve je bilo po 300 dinara..
Uzela sam ih u njihovoj prodavnici u Kraljice Natalije 40, koja se nalazi u zgradi na prizemlju, a takodje ih mozete naci i na sajtu http://www.saloninfo.rs/prodaja-kozmetike/

Da li ste probale ove proizvode? Ako jeste, pisite iskustva, obavezno! :)

Do sledeceg posta :**

13 comments:

  1. Nisam probala ali deluje zanimljivo tj korisno onima kojim to treba!

    ReplyDelete
  2. da li bi koristila ove preparate da ne planiras tretman vocnim kiselinama? ja koristim cleananceK. je li ovo nesto slicno? da li mogla umjesto nje uzeti nesto od ovih proizvoda? poz

    ReplyDelete
    Replies
    1. koristila bih, da slicno je, cini mi se da je ovo jace. Mogla bi da uzmes tonik, pa da koristis sa cleanance k ili i kremu pa da je koristis kao masku :)

      Delete
    2. moram vidjeti da li uopste kod mene ima te kozmetike, a onda razmisliti sta bih od svega toga uzela :)

      Delete
    3. Proizvode se u Srbiji, ali verujem da mozes da porucis preko njihovog mejla, mozes da ih pitas i na njihovoj fb stranici, bas su ljubazni :)

      Delete
  3. Nisam probala ove proizvode, misim cak da nisam probala nista gde je glavni sastojak aha kiselina...

    ReplyDelete
  4. Stvarno djeluju zanimljivo, ali nisam probala, prvu puta sada čujem za njih :)

    ReplyDelete
  5. Ni ja nisam probala nista od Primine kozmetike. Bas slabo ekseperimentisem sa kremama.

    ReplyDelete
  6. ja nisam isprobavala njihovu kozmetiku, ali snimam te serume sa vocnim kiselinama vec duze vreme, ali nisam znala da nece da ih prodaju :( moracemo da smislimo nacin da dodjemo do njih :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Donekle su u pravu sto nece da mi prodaju, jer mogu da se sprzim sa njima, ali smislila sam kako da ih kupim, preko salon info sajta :D tu te niko nista ne pita, a ako vec ides u prodavnicu, reci da kupujes za neki kozmeticki salon, onda ce ti dati :D ne znam kako meni to tad nije palo napamet, no dobro :D

      Delete
  7. ja sam najopustenije porucila preko neke njihove mail adrese,i nisu mi pravili nikakav problem,ove kiseline koristim bas duuuuugo,i koza je bas super,pregla bore,a i oziljci od bubuljica su manje vidljivi,a to je najuocljivije kada posle tretmana stavite puder! ne treba ih koristiti po jakom suncu a inace ih zovu Zimski tretmani... preporucujem svima,bez obzira da li imaju neki problem sa kozom ili ne... jer je efekat FANTASTICAN!!

    ReplyDelete
  8. A da li bi mi skodilo kada bi uzela kremu sa recimo 30 % ?zato sto sam citala da rezultati nece biti uocljivi ukoliko se uzme recimo 10 % ? Hvala :)

    ReplyDelete

Hvala na komentaru :)