Review: Deborah Hi-tech blushes

Danas vam predstavljam Deborah Hi-tech rumenila :)
Postoji 6 nijansi, a ja imam 4 i to:

  • Cacao
  • Paprika
  • Rame i
  • Rosa Pesca
U pitanju su pecena rumenila, koja su bas postojana i pigmentovana.



Pocecu sa Cacao-om. U pitanju je neutralno braonkasto rumenilo, koje je mat kad se stavi na lice, mislim da bi svima moglo da odgovara i sto je jos bitnije, moze da se koristi za kontur.

Zatim Paprika, koje mozda izgleda jako drecavo u kutijici, ali ako se lepo dozira moze savrseno da izgleda na licu. Kada sam malo guglala po netu o Paprici, videla sam da je kod drugih blogerki bas bas drecavo i da vuce na crveno, sto kod mene nije slucaj, a ja bas mislim da sam uhvatila kako realno izgleda rumenilo, tako da ne znam sta je u pitanju :D

Tu je onda Rame, pravo narandzasto rumenilo :D Mislim da se sa ovim rumenilom moze bas preterati, pa da izgledate, kao one "cigla" devojke :D Ja ga obozavam.

I last but not least, cuveno Rosa Pesca rumenilo. On vam jednostavno pristaje ili ne pristaje :D Citala sam da podjednako lepo stoij i onima sa hladnim, a i onima sa toplim podtonom. U svakom slucaju ovo rumenilo je pravo osvezenje za lice, uopste nije jako i jedva se primecuje, ali opet da neki "smek" licu.

Evo ih swatchevi sa i bez blica:
Mogu se naci u Jasminu, Liliju i Dm-u i verovatno nekim manjim parfimerijicama. Ja sam moje uzela u Liliju i platila oko 900 dinara, a mogu se naci i na akciji 2 za 1, ako vidite tu akciju javite mi :D

Sve u svemu, jako dobra i pigmentovana rumenila koja ce dugo da vam traju. I u 6 nijansi koje dolazi, mislim da bi svako mogao da pronadje bar jednu svoju.

 

Sta vi mislite o ovim rumenilima? Da li imate neko, da li ih i vi volite kao i ja? :)



Do sledeceg posta :****

35 comments:

  1. Imala sam Rame davno i bija mi je super.

    ReplyDelete
  2. Volim ih i ja, fina su to rumenila za razumne pare. Cacao obozavam, Rosu Pescu ne bas, bilo bi bolje da sam umesto nje uzela Rame. Super su ispali swatchevi, realne su boje :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Odlicna su, mogano jos da nabavim i mirna sam, sto se njih tice :D Ja sam se prosto zacudila koliko su realno ispali :D

      Delete
  3. Rame divno izgleda. Obicno kupujem rozikasta rumenila i bas zelim da izadjem malo iz svoje sigurne zone i isprobam nesto drugacije.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Divno je i na licu, ako si jos i toplog podtona, bice pun pogodak! :)

      Delete
  4. Imala sam sva cetiri, divna su, RP su trosila 2-3 puta :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Predivna su! Meni je ovo drugo pakovanje RP :)

      Delete
  5. Otkad želim Rosa Pesca, i sve se pitam treba li mi baš pored onoliko rumenila, ali svaki put se oduševim kad ga vidim pa je očigledno da mi treba :-D

    ReplyDelete
    Replies
    1. hahah ma, nije na odmet :D a nije ni skup :D

      Delete
  6. Paprika i Rosa Pesca mi se mnoooogo svidjaju! :) Kupicu jedno uskoro da vidim o cemu se tu radi kada ih svi obozavaju! :D

    ReplyDelete
  7. imam rose pesca samo i bas ga volim, ali nemoguce ga je potrositi :) volela bih da isprobam jos neko od ovih rumenila :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. ja imam papriku isto bas bas dugo i isto nikako da ga potrosim, bilo koje da uzmes neces pogresiti :)

      Delete
  8. Imam rose pesca i super sam zadovoljna:)

    ReplyDelete
  9. Rosa pesca mi se svidja ali trenutno trosim jedno ono malo slatko Burjois pa ja to ne volim bas gomilat :) Al kako sam krenula blogovat ni toga se vise ne drzim nazalost :/

    ReplyDelete
  10. Rosa Pesca favorit! :) i odlican je postic Anci :*

    ReplyDelete
  11. nice post.

    :)

    www.beautyandfashion-makeup.blogspot.com

    Follow me please !

    ReplyDelete
  12. Ja uvijek preskačem Deborah u dm-u, očito je vrijeme da mu posvetim malo pozornosti. Jako kvalitetna recenzija :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. steta, ne znas sta propustas :D obavezno obrati paznju :)

      Delete
  13. Prekrasno izgledaju, ali Rosa Pesca je moj favorit :)
    Odlična recenzija! Ne znam zašto do sada nisam obraćala pažnju na Deborah rumenila.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Dobra su, i kvalitetna.. Rosa Pesca se inace vecini svidi i vecini stoji :)

      Delete
  14. Adore the coral tones!
    Would love you to check out my latest outfit post :)
    Have a fab weekend Hun xoxo
    http://www.intotheblonde.com/

    ReplyDelete
  15. They are all so pretty :) I think Paprika is my favorite though :)
    Thank you so much for following my blog.. it means a whole lot to me :)
    You have a really lovely blog and Im a new follower :)
    Hugs
    xx

    ReplyDelete
  16. Hi! they all look pretty but I loved no46. it's subtle but still gorgeous!
    How about following each other? here is my blog:
    StyleGlaze Blog!

    ReplyDelete
  17. neko voli hi-tech rumenila :DDD
    lepa su, ali ja se nisam nasla sa njima, mnogo mi vise prijaju ona obicna, natural kako li ih zovu :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ja, ja, ja ih volim! :D
      Steta..Moracu i ja da probam to neko natural i za njih kazu da su dobri :)

      Delete
  18. Imam Rosa Pesca odavnoooo i obozavam ga i stalno ga koristim a izgleda kao novo, tek se malo povrsina zagrebala ;)

    ReplyDelete
  19. Preporučila bi vam Mogano iz iste kolekcije. Koristim ga godinama i fenomenalna je boja. Iako na prvi pogled deluje prejako, na licu je baš dobra nijansa :-)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Planiram da uzmem sad za leto, hvala na preporuci :)

      Delete
    2. da li svetlucaju ova rumenila na licu?

      Delete

Hvala na komentaru :)

 

Search This Blog

Loading...

Total Pageviews